“Cloverfield” er en af de mest underholdende og opfindsomme genrefilm i årevis. Hverken replikkerne eller skuespillerne er ligefrem sensationelle, men denne æstetisk spektakulære gyser puster nyt liv i genren. Dvd-udgivelsen indeholder et solidt transfer, et mageløst lydspor og en lille, men interessant portion ekstramateriale. Varmt anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Gin 15 år siden

#14 Jeg har det på samme måde.
Gravatar

#22 wiseguy 15 år siden

Genial film!! Men den gør sig nu bedst på et "monster" stort biograflærred. 6/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#23 filmkorn.dk 15 år siden

Interessant ide og super fed trailer, men filmen kunne på ingen måde leve op til trailerens adrenalinsus.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#24 filmkorn.dk 15 år siden

#14 Hvis jeg heller ikke vidste hvad den handlede om da jeg så den ville jeg også være blevet grebet, men traileren var alt for cool i forhold til filmen, så det var svært at toppe den.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#25 icetea 15 år siden

En af de bedste film i år helt sikkert. Så genial en biografoplevelse sker sjældent. Must-have på DVD!

#8 Lyder for nice med den udgave der, må man lige have kigget nærmere på :D

6/6
Gravatar

#26 keitel 15 år siden

SÅ fik jeg da også spildt min tid, og fik set dette makværk.Den dårligste film jeg har set i år, jo og den minder om Blair Witch, men den havde da i det mindste lidt handling.
1/6
Gravatar

#27 filmz-DocDoom 15 år siden

#26: Dejligt at se en der er enig med mig i skoven af hujende fanboiz.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#28 keitel 15 år siden

#26 Ja,normalt har folk da herinde en fremragende smag-hvad der er gået galt her det må guderne vide:)
Det er længe siden at så mange penge er blevet smidt ud af vinduet for at leje det her bras.
Gravatar

#29 Ericmase 14 år siden

Ser man det? Med mindre i allerede har set det. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#30 filmz-RJ 14 år siden

Her er en film som jeg egentlig ikke havde de store forventninger til, men som jeg faktisk syns er ret underholdende. Havde den været filmet som de fleste film blir, havde den bare været en alternativ udgave af Godzilla.
Men det med at man ser det hele fra en persons håndholdt kamera gir oplevelsen en ekstra dimension.
Jeg syns filmen er fed og underholdende og det at det ikke er store hollywoodnavne der er med, gør den mere troværdig/autentisk på en måde.
King Kong is not my grandpa

Skriv ny kommentar: