Som nævnt har vi her at gøre med en genudgivelse, men bortset fra indpakningen er der absolut ingen forandringer at spore i forhold til den første udgivelse af filmen fra 2003. Det er ærgerligt, for en så fremragende film som “Dark Water” fortjener bestemt en bedre behandling end denne.
#11 darkwizat 19 år siden
#12 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#13 wiseguy 19 år siden
Må vidst hellere få taget mig sammen og få den set.
#14 Lethal Injection 19 år siden
#15 El vez 19 år siden
#16 filmz-yoshimura 19 år siden
#17 filmz-The Omen 19 år siden
2. En film som Ringu derimod, havde en spændende historie, og holdte ikke tilbage på gyset på noget tidspunkt. Dens eneste svaghed er skuespillet. Den Amerikanske remake giver filmen et extra pust. Filmen er jo næsten perfekt. Her er skuespillet i topklasse, effekterne er fede og historien er gjort langt mere troværdig. Den amerikanske version er bedst efter min mening. Flot, spændende og uroligende.
#18 dyg 19 år siden
Det er så utroligt let at lave "gys" med de pludselige "BØH!"/shockeffekter, med hurtige klip og fart på. Hvis du ser på Dark Water, så har den meget få af disse øjeblik, men den har derimod en fremragende dyster stemning.
Den asiatisk kultur er meget ulig vores egen, derfor kan det der er normalt for dem, virke utroligt akavet for dig. Det må du ikke forveksle med dårligt skuespil.
Jeg har som tidligere sagt ikke set den amerikanske, så den kan jeg ikke kommentere. Men traileren så helt forkert ud.
#19 Lethal Injection 19 år siden
Mange tak.
#20 filmz-The Omen 19 år siden
Tværtimod, jeg mener ikke, at the Ring er proppet med bøh's... Den bygger nemlig op. Jeg var på ingen måde skræmt, da jeg så Dark Water. Men der skælner vel fra person til person.