En ganske god udgivelse. Lyden er ganske udmærket, men billedsiden kunne godt have været bedre. Ekstra materialet giver et godt blik på filmens tilblivelse. Selve filmen er god, og hvis man kunne lide “Blinkende Lygter” går man ikke galt i byen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 El vez 19 år siden

#10 Det har jeg svært ved at følge dig i. Det er sandt at der er kommet mange dogmefilm og mange film der kunne betegnes kedelige, men jeg synes samtidig f.eks med de film jeg nævnte, at der er kommet en del nye, fede danske film på markedet.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#12 filmz-gimleno1 19 år siden

#11 Tjah, men mange af dem omhandler jo de samme emner, "menneskelig nedtur" osv. - men heldigvis ER der da kommet nye tiltag på markedet, som f.eks Kongekabale og Brødre, så forfaldet er da ved at blive forhindret.. Så kan man så altid diskutere om f.eks de to film ikke er mere amerikansk-agtige end danske, men sådan kan man jo så blive ved..
Og indrømmet så er jeg SLET ikke til dogme, syntes af dem alle kun at "Festen" er noget værd, og i den snyder de jo med reglerne, sååå :-( (ah ok, "Et rigtigt menneske" var faktisk også ok)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#13 filmz-steenersommer 18 år siden

Jeg synes der kommer en anelse for mange danske film på markedet. Hvilket resultere i et par danske, kedelige film på markedet hvert år. Men igen, det er vel resultatet af en spirende filmkultur i Danmark. Vi skal blot glæde os over, at hvis vi tager alle danske film, så er procentdelen af vellykkede film langt, langt højere end film fra Hollywood... efter min mening. Det skal dog siges, til forsvar til USA's filmindustri, at vi går glip af rigtig mange spændende film fra USA's independent selskaber. Øv.

For at komme tilbage til "De grønne slagtere", så synes jeg filmen er sjov og fungerer. Ikke speciel original, den spiller på den danske filmhumor vi har set flere gange nu og låner, som der står i anmeldelsen, en smule fra Delicatessen... men pyt. Den er sjov. Ekstra materialet synes jeg tilgengæld er overvældende... der er alt, alt for meget og jeg gider slet ikke at se det... for så fantastisk er filmen heller ikke. Heldigvis kan jeg jo bare lade være med at se det og nyde filmen som den er. Tre store stjerner herfra.
Gravatar

#14 filmz-Mizz-freak 17 år siden

hahaha den er sgu noget for sig ,,,

men film med Mads Mikkelsen og Nikolai Lie Kaas skuffer aldrig !+!
Gravatar

#15 jessup 17 år siden

den er sjov,,,+++,'*
This is just until June
Gravatar

#16 filmz-Le Samouraï 17 år siden

ej knuzz altså!!!!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#17 elwood 17 år siden

Seriøzz

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 dyg 17 år siden

FNIZZZZZZZZZ!! Men ej altzå, MadZ MikkelZen er altzå for nuZzer. Alt han er med i, er altzå bare for zejt og zødt, møz møz.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 gi-jones 17 år siden

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt #14 nogensinde vender tilbage og læzer de følgende indlæg :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 filmz-Mizz-freak 17 år siden

#19 og hvad mener du med det;) ???

Skriv ny kommentar: