En ganske god udgivelse. Lyden er ganske udmærket, men billedsiden kunne godt have været bedre. Ekstra materialet giver et godt blik på filmens tilblivelse. Selve filmen er god, og hvis man kunne lide “Blinkende Lygter” går man ikke galt i byen.
En ganske god udgivelse. Lyden er ganske udmærket, men billedsiden kunne godt have været bedre. Ekstra materialet giver et godt blik på filmens tilblivelse. Selve filmen er god, og hvis man kunne lide “Blinkende Lygter” går man ikke galt i byen.
Skriv ny kommentar:
#11 El vez 19 år siden
#12 filmz-gimleno1 19 år siden
Og indrømmet så er jeg SLET ikke til dogme, syntes af dem alle kun at "Festen" er noget værd, og i den snyder de jo med reglerne, sååå :-( (ah ok, "Et rigtigt menneske" var faktisk også ok)
#13 filmz-steenersommer 19 år siden
For at komme tilbage til "De grønne slagtere", så synes jeg filmen er sjov og fungerer. Ikke speciel original, den spiller på den danske filmhumor vi har set flere gange nu og låner, som der står i anmeldelsen, en smule fra Delicatessen... men pyt. Den er sjov. Ekstra materialet synes jeg tilgengæld er overvældende... der er alt, alt for meget og jeg gider slet ikke at se det... for så fantastisk er filmen heller ikke. Heldigvis kan jeg jo bare lade være med at se det og nyde filmen som den er. Tre store stjerner herfra.
#14 filmz-Mizz-freak 17 år siden
men film med Mads Mikkelsen og Nikolai Lie Kaas skuffer aldrig !+!
#15 jessup 17 år siden
#16 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#17 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 dyg 17 år siden
#19 gi-jones 17 år siden
#20 filmz-Mizz-freak 17 år siden