En ganske god udgivelse. Lyden er ganske udmærket, men billedsiden kunne godt have været bedre. Ekstra materialet giver et godt blik på filmens tilblivelse. Selve filmen er god, og hvis man kunne lide “Blinkende Lygter” går man ikke galt i byen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Jeg sidder lige og læser gamle anmeldelser. Jeg vil lige påpege at filmen ikke kun kommer i 5.1.
Der er et DTS spor på også.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 azathoth 20 år siden

Hmm... du har ret... hvordan hulen ku jeg overse det???
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 El vez 20 år siden

...det er vel et tegn på tidlig senilitet?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 commy 20 år siden

"Jeg skal tale med Bjarne"
Gravatar

#5 azathoth 20 år siden

#3: "Hey you, get off the lawn"... eller noget ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 keitel 19 år siden

Total plat film, eneste lyspunkt er Ole Thestrup. Handlingen er som sædvanlig Crap, som i de fleste danske film. Den sidste goé danske film er "Blinkende Lygter".2/6
Gravatar

#7 El vez 19 år siden

Hvad med Bænken, Elsker Dig For Evigt, Arven, Kongekabale, Lad De Små Børn, Terkel I Knibe, Brødre, Pusher II ?

Er de ikke "goé", oh store orakel? :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 filmz-gimleno1 19 år siden

Personligt er jeg ved at brække mig over "Elsker dig for evigt", men "Kongekabale" er sgu fantastisk.
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#9 El vez 19 år siden

Jeg synes bare keitels udtalelse i #6 er ret fjollet, i betragtning af at der har været masser glimrende danske film..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 filmz-gimleno1 19 år siden

#9 Yes, men smag og behag er jo så forskellig. Jeg er enig i at der er mange rigtig gode danske film, men syntes f.eks selv at de er begyndt at ligne hinanden mere og mere, som om de tror de er sikker på succes hvis de følger en bestemt opskrift. Personligt mener jeg at hvis de fortsætter sådan, så varer det ikke længe før dansk film er tilbage hvor den var før Nattevagten; stort set glemt...og det ville jo være en stor skam!
..my hovercraft is full of eels..

Skriv ny kommentar: