Tre strikes. Nu bør Ryan Reynolds være superhelte-ude. “X-Men Origins: Wolverine”, hvor han også spillede en nu glemt variant af Deadpool, titelrollen i “Green Lantern” og så “Deadpool”. For de tre film til sammen er altså ringere end Uffe Holm som opvarmning for Big Fat Snake på Randers Festuge. Find off-knappen, sluk for larmen, luk røven!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 Driver 8 år siden

Gangstalicious (58) skrev:
Roxtaf (57) skrev:

For anmeldelesen minder mig lidt om når man før i tiden fik skudt en film ned i bogart og mistede håbet for den, når man i virkeligheden bare skulle starte med at forstå, at hvis ikke det var en fransk cliché film, ville bogart skyde den ned.

Standard "jeg er uenig med anmelderen, så må jeg hellere trække Bogart-kortet, selvom jeg tydeligvis aldrig har set programmet"-svar.

Bogart gav gode anmeldelser til film som Harry Potter, The Sum of All Fears, Minority Report, Blade 2, Star Wars Episode II, Black Hawk Down, Ghost World ect. og to af de film er tegneseriefilmatiseringer.

Og Spider-Man. 4 ud af 5 hatte. Enig i at der ingen grund er til at disse Bogart.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#62 thomasdahl79 8 år siden

det er sjældent en film får en god anmeldelse hvis anmelderen ikke er til den type film som desværre sker gang på gang, man burde dele anmeldere op efter hvad slags film de interessere sig for så ville folk få mere konsistente anmeldelser, det hjælper jo ik at sætte en der er vild med dogme film til at anmelde superhelte film eller harry potter det fungere bare ikke :-)
Gravatar

#63 HighFlyer15 8 år siden

Har vi kun et par anmeldere her på Filmz.dk? Og det var den mest grumpy der blev sendt afsted til en film direkte lavet til folk som er trætte af seriøse superhelte film som ikke kan tage pis på sig selv?

Når man ud fra traileren allerede ved at man hader filmen, hvorfor går man så overhovedet ind og ser den?
"For at give en anmeldelse af hele filmen". Flot! Det kan ingen bruge til noget. Jeg går heller ikke ind til en Twilight film og hader den max fordi jeg ikke er teenager med angst, men alligevel kan jeg give en ærlig mening om den, da den ikke er særlig god optaget, skuespillerne har aldrig spillet ringere og plottet ingen steder er at finde.
Deadpool har godt kamera arbejde, ingen shakycam(hvilket du sikkert ikke engang lagde mærke til), et manuskript som passer perfekt til universet og en historie som går igennem det hele. Plus filmen føles aldrig langsom.

At du vælger at bedømme den ud fra din personlige og bitre smag viser ikke bare hvor dårlig en anmelder du er, da det er filmen vi vil have anmeldt, FILMEN, og ikke kun høre om hvordan du ikke kan klare pik og patter jokes.
Især ikke når du bliver betalt(for det håber jeg dælme du gjorde) for at give Fant-Four-Stic 4/6. Det er til grin, så find off-knappen, sluk for larmen, luk røven!

Håber ikke Wade bryder den fjerde væg og læser denne anmeldelse for så ville han få en værre omgang kræft end den han startede ud med.

Og glæd dig, der kommer meeeeget mere med Deadpool ;)
Gravatar

#64 arnem 8 år siden

Stående bifald i min biograf. Alle morede sig.

Hvis det er meningen man skal bruge anmeldelserne på filmz, til at finde ud af om man skal se film eller ej, så rammer I sgu ved siden af.

Hvis det bare skal være udtryk for en persons holdning, så er det vel fint nok. Men ud fra anmeldelsen burde anmelder prøve at drikke en øl, hoppe i fyld sal i Imperial, og lade sig rive med.

Problemet er at det her er en sjov film. Og det kan man ikke benægte. Der er så mange mennesker der er helt oppe og ringe over hvor sjov Deadpool er, og hvis det er tilfældet, så er den her anmeldelse totalt misvisende.

Og i øvrigt for let og brugt og kliché at sammenligne med stand-uppere. Simon Talbot har masser af intelligente og gode jokes. Det samme har Deadpool. At anmelder ikke kan se hvor klog filmen egentligt er, hvor meget den abstraherer, er ærgerligt, for det gør netop, som mange andre påpeger, at man mere får indtryk af en anmelder der misforstår filmen.
Gravatar

#65 Driver 8 år siden

arnem (64) skrev:
Simon Talbot har masser af intelligente og gode jokes.

Der røg din troværdighed så vist i svinget.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#66 Pistolprinsen 8 år siden

Så kender vi Filmz' anmelderene igen: Lad os få noget (kunstigt) debat og trafik på vores side, ved at nedgøre, hvad resten af verden synes er vildt fedt...
...men, det virker åbenbart - jeg holder mig da heller ikke for fin til at bidrage til debatten :-)

Enten fatter Filmz' anmeldere ikke film, eller osse har de en skjult dagsorden med deres anmeldelser - ved snart ikke, hvilken af de to muligheder, der er værst???

Men, jeg tvivler på at resten af verden tager fejl, og kun lige nøjagtig Filmz anmeldere ser lyset...

"Deadpool" _ER_ en fed film...
...go' gedigen underholdning, uden man skal tage stilling til nogen verdens ting - præcis som film skal være :-)
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#67 Stetso-G 8 år siden

Så fik jeg den set. Den holder ikke hele vejen, men jeg grinede da et par gange.
Jeg kan godt se, hvorfor nogen kunne se filmen som lidt anmassende og usjov. Det var lidt som at se en Seth MacFarlane-film. Det er ikke for alle, men for dem der kan li' det, er det fantastisk.
4/6
Gravatar

#68 Nexiz 8 år siden

ThomasArnt (27) skrev:

Men jeg synes også Ace ventura var sjovt i 90erne.

Jeg synes stadig Ace Ventura 1+2 er pisse f****** (are you allowed to swear here?) sjove! :)
Gravatar

#69 waaben 8 år siden

Hahahaha!!!!

Kunne ikke undgå at tænke på din anmeldelse da jeg læse denne kommentar på Lamebook :)

http://www.lamebook.com/dead-2/dead-2/
Gravatar

#70 Star Trek fever 8 år siden

Den største film oplevelse for mig siden Guardians of the galaxy

At anmelderen kun giver 2 stjerner, er jo et tydeligt bevis på, at filmz mangler anmeldere der ikke kun ser franske elskovs film. Det er da seriøst, endnu, en ommer
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"

Skriv ny kommentar: