Tre strikes. Nu bør Ryan Reynolds være superhelte-ude. “X-Men Origins: Wolverine”, hvor han også spillede en nu glemt variant af Deadpool, titelrollen i “Green Lantern” og så “Deadpool”. For de tre film til sammen er altså ringere end Uffe Holm som opvarmning for Big Fat Snake på Randers Festuge. Find off-knappen, sluk for larmen, luk røven!
#1 Nagash 8 år siden
Ej, spøg til side. Men undrer mig godt nok over, at du kan være så skuffet over filmen.. Det kan vel umuligt have kommet som en overraskelse, at den netop ville være opbygget sådan?
Enig i at Green Lantern var ringe, og den tages der jo også pisse på. Wolverine var også ringe, men ikke Reynolds' skyld. Han spillede rollen helt fint der også. Det er producerne og instruktørens skyld, at de fuskere Deadpool op i den film.
Men tilbage til filmen. Jeg havde ultra høje forventninger til den. Så høje, at jeg var sikker på at blive skuffet. Det blev jeg bare ikke. Den leverede og mere til. Jeg er ellers normalt vis ikke så meget til pik og patter jokes på film, og anser nogle gange mig selv, som værende lidt for filmsnobbet. Men denne her gik godt nok rent ind.
6/6
#2 Noz 8 år siden
Svarer lidt til at brokke sig over at Groot aldrig har andet at sige end Groot - vi kan være enige om at det er dumt, men det er da præcist i ånden.
#3 Terning 8 år siden
RottenTomatoes - Deadpool 82%
Filmz.dk - Deadpool 2 stjerner.
RottenTomatoes - Fantastic Four 9%
Filmz.dk - 4 stjerner.
#4 nclka1990 8 år siden
Citat fra Guardians of the Galaxy anmeldelse ;-)
#5 Gasivodo 8 år siden
Hvad jeg ikke helt fatter - er hvorledes disse passer ind i en Deadpool anmeldelse?
Og Morten! Du glemte Blade 3!
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#6 Eraz 8 år siden
Jeg ved hvad jeg får når jeg går ind og ser Deadpool så jeg er sikker på jeg ikke bliver skuffet.
#7 Kviesgaard 8 år siden
#8 ThomasArnt 8 år siden
Altså det er Deadpool?
#9 cain 8 år siden
Så går han igen i selvsving i ligegyldige og idiotiske sammenligninger, forfejlede metaforer og andet lort for at skjule sin ringe kendskab til materialet, som han plejer.
Når nogen påpeger det vil han komme med alverdens undskyldninger for sin pisseringe anmeldelse der burde have været lavet af en anden.
Filmz er fandme efterhånden nederen.
Reddit er jo snart bedre end det her crap.
#10 The_Corrector 8 år siden
Sov du under det meste af filmen? For din anmeldelse er fuldkommen ved siden af!
Jeg har været til forpremiere på filmen med 280 andre, og at dømme ud fra at publikum skreg af grin igennem det meste af filmen. Så må du simpelthen have sovet, der kan ikke være andre forklaringer.
Filmen er helt igennem tro mod Universet omkring Deadpool, og fanger super godt det Deadpool står for. Elsker den måde han bryder den 4 væg på flere gange, og hans svinske jokes mod andre superhelte sidder lige i skabet, det er så meget Deadpool.
Før du anmelder en film som Deadpool, skulle du tag at sætte dig ind i universet først, eller også skal man lade en fan anmelde filmen! For fan det er du i hvert fald ikke.
Det var en FANTASTISK FILM, som jeg personligt giver 6/6 stjerner!
Her er et par karakterer fra andre sites:
Imdb: 8.9/10
Comingsoon: 7.5/10
IGN: 7.4/10
VOX: 4/5
Behøver jeg sige mere!