Tre strikes. Nu bør Ryan Reynolds være superhelte-ude. “X-Men Origins: Wolverine”, hvor han også spillede en nu glemt variant af Deadpool, titelrollen i “Green Lantern” og så “Deadpool”. For de tre film til sammen er altså ringere end Uffe Holm som opvarmning for Big Fat Snake på Randers Festuge. Find off-knappen, sluk for larmen, luk røven!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nagash 8 år siden

Ha! Du kan selv lukke røven!

Ej, spøg til side. Men undrer mig godt nok over, at du kan være så skuffet over filmen.. Det kan vel umuligt have kommet som en overraskelse, at den netop ville være opbygget sådan?

Enig i at Green Lantern var ringe, og den tages der jo også pisse på. Wolverine var også ringe, men ikke Reynolds' skyld. Han spillede rollen helt fint der også. Det er producerne og instruktørens skyld, at de fuskere Deadpool op i den film.

Men tilbage til filmen. Jeg havde ultra høje forventninger til den. Så høje, at jeg var sikker på at blive skuffet. Det blev jeg bare ikke. Den leverede og mere til. Jeg er ellers normalt vis ikke så meget til pik og patter jokes på film, og anser nogle gange mig selv, som værende lidt for filmsnobbet. Men denne her gik godt nok rent ind.

6/6
Gravatar

#2 Noz 8 år siden

Er det bare mig eller er alt hvad du nævner som negativt om deadpool filmen præcist hvad man bør forvente af en deadpool film?

Svarer lidt til at brokke sig over at Groot aldrig har andet at sige end Groot - vi kan være enige om at det er dumt, men det er da præcist i ånden.
Gravatar

#3 Terning 8 år siden

OK. svært og tage seriøst... men men han har vel ret til sin mening...

RottenTomatoes - Deadpool 82%
Filmz.dk - Deadpool 2 stjerner.

RottenTomatoes - Fantastic Four 9%
Filmz.dk - 4 stjerner.
Gravatar

#4 nclka1990 8 år siden

#2 "På samme vis er Vin Diesels godmodige trævæsen kun (måske klogeligt) udstyret med en replik: "Jeg er Groot". Det er hans svar til alt, hvilket igen bruges til at punktere en potentiel truende alvor i en scene."

Citat fra Guardians of the Galaxy anmeldelse ;-)
Gravatar

#5 Gasivodo 8 år siden

På trods af, nævner i flæng "god" dansk underholdning: Simon Talbot, Uffe Holm(av, han ér styg) og Big Fat Snake i Randers. Så bliver jeg nødt til at se denne i morgen.
Hvad jeg ikke helt fatter - er hvorledes disse passer ind i en Deadpool anmeldelse?

Og Morten! Du glemte Blade 3!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#6 Eraz 8 år siden

Deadpool får rigtige gode anmeldelser andre steder på nettet. Fair nok alle har sin mening. Jeg glæder mig til at se den.

Jeg ved hvad jeg får når jeg går ind og ser Deadpool så jeg er sikker på jeg ikke bliver skuffet.
Gravatar

#7 Kviesgaard 8 år siden

Tja jeg var nu ganske godt underholdt her til snigpremieren. Og for mig at se, så var Deadpool præcis sådan som jeg mindes ham fra tegneserien. For mig at se, så ramte filmskaberne ( kaldet klaphatte med mere i åbningssekvensen ) sømmet på hovedet med den her film.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#8 ThomasArnt 8 år siden

Hvis filmen minder bare en lille smule de klips og trailere der har været ude, så kan jeg ikke forestille mig at den skulle være så dårlig som anmelderen påpeger. Jeg ser frem til at grine min røv i laser over Deadpools dårlige jokes og taler til kameraet.

Altså det er Deadpool?

Gravatar

#9 cain 8 år siden

WOW. Lader til at anmelderen slet intet kender til deadpool (filmz sædvanlig) eller hvad er gør den skal være sjov.
Så går han igen i selvsving i ligegyldige og idiotiske sammenligninger, forfejlede metaforer og andet lort for at skjule sin ringe kendskab til materialet, som han plejer.
Når nogen påpeger det vil han komme med alverdens undskyldninger for sin pisseringe anmeldelse der burde have været lavet af en anden.

Filmz er fandme efterhånden nederen.

Reddit er jo snart bedre end det her crap.
Gravatar

#10 The_Corrector 8 år siden

Jeg har kun et spørgsmål til dig Morten....
Sov du under det meste af filmen? For din anmeldelse er fuldkommen ved siden af!
Jeg har været til forpremiere på filmen med 280 andre, og at dømme ud fra at publikum skreg af grin igennem det meste af filmen. Så må du simpelthen have sovet, der kan ikke være andre forklaringer.

Filmen er helt igennem tro mod Universet omkring Deadpool, og fanger super godt det Deadpool står for. Elsker den måde han bryder den 4 væg på flere gange, og hans svinske jokes mod andre superhelte sidder lige i skabet, det er så meget Deadpool.

Før du anmelder en film som Deadpool, skulle du tag at sætte dig ind i universet først, eller også skal man lade en fan anmelde filmen! For fan det er du i hvert fald ikke.

Det var en FANTASTISK FILM, som jeg personligt giver 6/6 stjerner!

Her er et par karakterer fra andre sites:

Imdb: 8.9/10
Comingsoon: 7.5/10
IGN: 7.4/10
VOX: 4/5

Behøver jeg sige mere!

Skriv ny kommentar: