På den anden side bærer “Death Proof” også et udtalt præg af en Quentin Tarantino uden samme afmålte skarphed. Referencerne, de kulturelle og hårdtslående replikudvekslinger og de bevidst indlagte fejl, som Pams (Rose McGowan) bemærkelsesværdige kostumeskift undervejs, er der naturligvis stadig en hel del af, om end ikke med samme hyppighed som tidligere. Med de elementer er “Death Proof” nu engang ganske underholdende, og fraværet skurrer derfor markant i filmens kedeligere passager. De passager er der en del af.
Skriv ny kommentar:
#81 mar16 17 år siden
72#
fuck biffen. jeg vil hellere sidde i fred end at befinde mig i en evigt larmende sal med skrigende snotunger, stemningslavende fjolser på første række, truntetøser der mener at den nye kæreste de har fået er god eller også finder de deres mobiler frem og leger med dem. film som denne slags, film der er har en dyb symbolik, som denne og "American beauty", skal opleves i fred og ro. det var alt
ps: skrev det her i en spoilertekst for at drive gæk med dig:)
#82 mar16 17 år siden
bland dig venligst udenom.
og Highland Park, du ik hellig.
#83 chandler75 17 år siden
#84 mar16 17 år siden
udemærket. du gør dagen bedre for folk
#85 Yoda 17 år siden
Prøv at klappe hesten. Chandler75 var blot behjælpelig med spoilermarkering og som admin. er det ok at "blande" sig, når der spoiles.
#86 mar16 17 år siden
#87 Highland Park 17 år siden
Beklager hvis du føler jeg overfusede dig, men det er nu engang min reaktion på dit indlæg og den ubetænksomhed og mangel på respekt du udviser overfor de andre brugere ved at afsløre slutningen på filmen.
Hvad angår det at
#88 mar16 17 år siden
#89 Highland Park 17 år siden
Apropos dine bemærkninger om rådden bif-kultur, er jeg meget enig med dig. Der er mange problemer på området. Men derfor er biffen efter min mening stadig det optimale, foretrukne sted at se en film. Det står ikke til at ændre.
Jeg faldt for øvrigt lige over denne gamle filmz-tråd - med masser af skræmmende anekdoter (samt en bemærkning om at plastic-slikposer er stealthy - enig, men den havde jeg sgu ikke hørt før! :D ): http://filmz.dk/forum/item/15424/
Jeg har selv tidligere arbejdet i en biograf, og så vidt jeg husker er det desværre, her i Danmark, ulovligt at installere en "scrambler"/"jammer" og hvad den nu ellers kaldes...
lad os håbe det bliver ændret snart ;)
#90 filmz-smedt-meister 17 år siden