Er du tilhænger af klassisk britisk humor eller munter sci-fi underholdning, som nødvendigvis ikke tager sig selv al for højtideligt, så vil “Doctor Who” garanteret være din kop te. Serien, som oprindeligt kørte mere eller mindre uafbrudt fra 1963 til 1989, har fået en succesfuld renæssance i kølvandet på denne nyproducerede, prisbelønnede sæson, som netop er udkommet herhjemme. Serien ser enormt godt ud og lyder mindst lige så godt her på dvd, men uheldigvis byder udgivelsen ikke på noget ekstramateriale. Boksen kan derfor desværre ikke tildeles en nær så varm anbefaling, som serien fortjener.
#1 filmz-rupert giles 17 år siden
Jeg er ret glad for den her serie. Det er god sci-fi underholdning, der tør være... god sci-fi underholdning. Ikke noget med at undskylde sin egen eksistens eller noget. Skamløst og sjovt samt fyldt med fede ideer.
Christopher Eccleston er cool som et ondt år og Billie Piper er søøøøøøøøøøøøøød.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#2 blahblah 17 år siden
#3 filmz-rupert giles 17 år siden
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#4 myggen 17 år siden
#5 anders the gamer 17 år siden
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
#6 Æsop9000 17 år siden
Men jeg blev virkelig forbavset da jeg slog den op på IMDB (altså den gamle serie).
http://imdb.com/title/tt0056751/
Den gamle serie kørte i 26 år, 694 episoder, 26 sæsoner - det er imponerende sager. Men en serie der er svær at samle på dvd, dog.
#7 blahblah 17 år siden
Kan du nævne nogle eksempler på det? Jeg synes slet ikke jeg kan se hvad du mener.
#8 m 17 år siden
#9 m 17 år siden
#10 filt 17 år siden