Scott præsterede bedre action med “Man on Fire” og en klart mere forrygende historie med den lækre “True Romance” – begge dele forsøger han at efterligne i “Domino” unde held. Men er man til meskalininducerede køreture der ender i seksdobbelte kolbøtter for køretøjet (og en besætning der slipper uskadt), eller sindssyge latinogangstere der smider deres våben for en lap dance, så er man kommet til det helt rigtige sted.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-jj51 18 år siden

what a bommer
Gravatar

#12 filmz-Kaffekongen 18 år siden

Trist at man er nød til at se, den fordi Tom Waits kigger forbi...
----------------------------------------
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
Gravatar

#13 fjols 18 år siden

Jeg synes den var rigtig god.
Den havde alt hvad jeg forventede. Action og gang i den. Den havde sågar humor hvilket jeg ikke forventede. Synes helt klart den er værd at se.
Men det er så igen min mening!
Gravatar

#14 filmz-Bruce 18 år siden

on error resume next
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 filmz-Bartman 18 år siden

Ja jeg har det sku ligesom #13 syns også det var en fed film!.. Det er klart der er jo dømt action for alle pengene og hvis det er det man er til så er den perfekt!!
Gravatar

#16 filmz-herskegut 18 år siden

Så den i fredags, må indrømme at jeg synes den var rigtig fed! action og spæninding hele vejen igennem.. og man har ikke på noget tidspunkt nogen idé om hvor historien egentlig bærer hen.

Så er helt enig med 13 & 15 :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#17 Bohemian 18 år siden

min imdb rating vil nok være 6...
Free in serenity.
Gravatar

#18 filmz-gimleno1 18 år siden

Netop set den, lidt forsinket, syntes nu også den var ganske fed, dog en anelse for lang måske....og Keira Knightley....uf....mums!
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#19 filmz-Jobler 16 år siden

fed film, med samme alkoholiserede billeder som "man on fire".... det er selvfølgelig også altid en oplevelse at se Tom Waits i film som denne...

perfekt til søndag aften kl.21.00.
Gravatar

#20 MadMartigan 16 år siden

Nej Nej Nej Nej og atter Nej!!!

Hvad i himmelens Navn sker der...?

Det er nok den ringeste film, jeg nogensinde har set. (så den dog ikke færdig) Hvad sker der lige for Keira Nightly, har hun mon nogensinde prøvet at ryge en smøg? Da hun ordnede stridigheder, med en lap-dans, gik jeg i selvsving. Det er godt nok det ringeste pis der er produceret til dags dato.

Hvad får så velrespekterede skuespillere som Mickey Rourke og Christopher Walken, til at deltage i sådan noget meningsløst sammenkomst?

Hold kæft jeg er skuffet over at der kan komme sådan noget på en søndagsfilm på TV2.
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: