Scott præsterede bedre action med “Man on Fire” og en klart mere forrygende historie med den lækre “True Romance” – begge dele forsøger han at efterligne i “Domino” unde held. Men er man til meskalininducerede køreture der ender i seksdobbelte kolbøtter for køretøjet (og en besætning der slipper uskadt), eller sindssyge latinogangstere der smider deres våben for en lap dance, så er man kommet til det helt rigtige sted.
#11 filmz-jj51 18 år siden
#12 filmz-Kaffekongen 18 år siden
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#13 fjols 18 år siden
Den havde alt hvad jeg forventede. Action og gang i den. Den havde sågar humor hvilket jeg ikke forventede. Synes helt klart den er værd at se.
Men det er så igen min mening!
#14 filmz-Bruce 18 år siden
#15 filmz-Bartman 18 år siden
#16 filmz-herskegut 18 år siden
Så er helt enig med 13 & 15 :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#17 Bohemian 18 år siden
#18 filmz-gimleno1 18 år siden
#19 filmz-Jobler 16 år siden
perfekt til søndag aften kl.21.00.
#20 MadMartigan 16 år siden
Hvad i himmelens Navn sker der...?
Det er nok den ringeste film, jeg nogensinde har set. (så den dog ikke færdig) Hvad sker der lige for Keira Nightly, har hun mon nogensinde prøvet at ryge en smøg? Da hun ordnede stridigheder, med en lap-dans, gik jeg i selvsving. Det er godt nok det ringeste pis der er produceret til dags dato.
Hvad får så velrespekterede skuespillere som Mickey Rourke og Christopher Walken, til at deltage i sådan noget meningsløst sammenkomst?
Hold kæft jeg er skuffet over at der kan komme sådan noget på en søndagsfilm på TV2.