Scott præsterede bedre action med “Man on Fire” og en klart mere forrygende historie med den lækre “True Romance” – begge dele forsøger han at efterligne i “Domino” unde held. Men er man til meskalininducerede køreture der ender i seksdobbelte kolbøtter for køretøjet (og en besætning der slipper uskadt), eller sindssyge latinogangstere der smider deres våben for en lap dance, så er man kommet til det helt rigtige sted.
#1 Yossarian 18 år siden
havde ellers regnet med at den kunne få mere end 2/6..
skal nu se den alligevel..
#2 filmz-Bruce 18 år siden
#3 zamm- 18 år siden
#4 Corgan 18 år siden
God og velskrevet anmeldelse.
Desuden så er jeg enig i alle punkter pånær et enkelt: at give den 2/6 er for høj en rating. Jeg ville give den 1/6. (Det ene point er udelukkende fordi der er hud i filmen) ;-)
#5 fjols 18 år siden
#6 filmz-vassago 18 år siden
Så iøvrigt på BMWs hjemmeside, at der er nogle comics på vej (hvis de da ikke er udkommet) med "The Hire", lavet i samarbejde med Dark Horse Comic, lidt i samme stil med filmene, en ny 'mand' bag hver historie.
#7 filmz-tom welling 18 år siden
Hvorfor siger du dog øv med at du havde regnet med den havde fået mere end 2/6. Det kan da ikke være mere ligegyldigt hvad et individ på en filmsite siger om en film. Måske synes du den er meget fed.
#8 akerman 18 år siden
håber stadig den overrasker mig positivt.
#9 filmz-yoshimura 18 år siden
#10 filmz-gimleno1 18 år siden