Hen af slutningen kommer filmens eneste opfindsomme indslag i en sekvens hvor vi i adskillige minutter ser filmen fra en af soldaternes synsvinkel ligesom i spillet. Virkningen er dog mere spøjs end noget andet. Det føles mest af alt som at kigge en der spiller “Doom” over skulderen. Det endelige opgør er en så latterlig affære, at man er ved at gabe kæberne af led.
“Doom” er en rigtig, rigtig skidt film. Selv de mest hærdede aktionjunkier vil være bedre tjent uden, for denne film er den rene undergang.
#111 lyspunkt 19 år siden
Jeg ved ikke om man om 20 år siden sidder og ser tilbage på Doom, som man idag husker B-film direct-to-video fra de nederste hylder i den lokale video-bix.
Det er nok muligt at Doom er en stinker (jeg har ikke set den), men det er også muligt, at den kan gå ind under kategorien "Underholdning"
Mit Livs Novelle sælger hver uge, Lis & Per spiller for fulde huse til enkeballer, Pia K. får stemmer til næste valg, Nik & Jay tjener masser af penge. --> Dårlig smag sælger. I rest my case!
#112 lyspunkt 19 år siden
Sådan har jeg det også. Jeg har købt flere film, i et anfald af impuls-shopping, der har været præcis så ringe som jeg regnede med. Ergo er jeg ikke blevet synderligt skuffet ;)
#113 mimic 19 år siden
Indianna jones box set, Alien Quadrilogy, Predator 1 og 2 SE, AvP Se, Pearl Harbor Directors cut, Tomorrow Never Dies, Die Another Day, The Day After Tomorrow, Star Wars episode 1,2,4,5,6 og snart 3, X files sæson 1-9, x files fight the future, Terminator 1,2,3 SE, Bourne Identity og Bourne Sepremecy.
Gætter på i fx ik kan putte eller huske alle de film i har nogenlunde :)
#114 lyspunkt 19 år siden
Men jeg mener dog godt jeg kan huske havd jeg har, uanset kvaliteten.
#115 filmz-Kadann 19 år siden
Det kaldes "at udvide sin horisont" og jo, jeg kan såmænd godt huske hvilke film jeg har, ihvertfald godt nok til at jeg endnu ikke har købt en film jeg har i forvejen.
Og jeg putter heller ikke mine film, hvad det så end skal betyde.
#116 filt 19 år siden
#117 dyg 19 år siden
Hvis man kun køber film, som man har set 117. gange, og ved man kan lide, så bliver det svært at udvide sin horisont. Selvfølgeligt er der biblioteket og blockbuster, men når mange film kan fåes til samme pris som det koster at tage bussen hen til blockbuster og leje filmen der, så er jeg altså villig til at tage nogle chancer.
Desuden, så lærer man andre filmelskere at kende, og nogle af dem har en smag, som ligner ens egen. F.eks. ville jeg til hver en tid hoppe på Film-Noir som Bruce-drengen (manden) anbefaler, og siger evermind god for en horror-film, så er jeg der også, Scherlund og animé, og så videre.
Så mange af de film jeg køber, som jeg ikke har set, køber jeg på baggrund af udtalelser fra folk jeg respekterer - lige med undtagelse af Scherlund, ham respekterer jeg langt fra >:]
Og jo, jeg kan huske alle mine film (nu har jeg så heller ikke så mange som Yoda eller den lille blå-farvede Insider).
#118 filmz-Kadann 19 år siden
Der er jo heller ingen grund til at fise i Blockbuster for at finde film, da det er sjældent at man behøver at betale en høj ekstrapris for at købe filmen i stedet.
Selvom man sikkert kan leje film til 20-30 kr., så er det jo ikke unormalt at kunne finde de samme film til 40-50 kr. på hos diverse onlineforhandlere. :)
#119 mimic 19 år siden
#120 dyg 19 år siden
Ved cd-wow kan du få en del film til samme pris som det koster at tage bussen ind til Blockbuster og leje den.
Ikke til at skrive, når man hele tiden skal væk fra computeren.