Hen af slutningen kommer filmens eneste opfindsomme indslag i en sekvens hvor vi i adskillige minutter ser filmen fra en af soldaternes synsvinkel ligesom i spillet. Virkningen er dog mere spøjs end noget andet. Det føles mest af alt som at kigge en der spiller “Doom” over skulderen. Det endelige opgør er en så latterlig affære, at man er ved at gabe kæberne af led.
“Doom” er en rigtig, rigtig skidt film. Selv de mest hærdede aktionjunkier vil være bedre tjent uden, for denne film er den rene undergang.
#121 filmz-Bruce 19 år siden
Som Kadann og NayZe siger, så går man sjældent galt i byen på den konto. Jeg tror jeg har lavet 3 deciderede fejlkøb af de sidste 500. Vi har vist alle de store mainstream ting stående i vores samling, men det er langtfra dér, jeg får mine største filmoplevelser.
#122 filmz-frostfang 19 år siden
Var inde og se Doom igår aftes, sammen med to kammerater, den ene en asian cinemafil og den anden en hollywoodwhore. Selv er jeg et sted i midten, men har en meget bred smag.
Men vi havde det sgu sjovt i biffen! Enig, Doom er ikke dyb underholdning på nogen som helst måde. Det er en stor klichefyldt action scifimiskmask, men syntes selv det bliver leveret med et ironisk glimt i øjet! Effekterne var fede, hjernen soldit plantet ved døren og underholdningen i top. Syntes bestemt den var meget mere underholdende en f.eks AvP (som valgte at skide på den gamle fans). Men som sagt, hjernedød underholdning. Syntes folk den er dårlig, jamen fint nok! Jeg morede mig sgu!
#123 DarkLight 19 år siden
Hvis A er filmens samlede oplevelse og B er de forventninger man har til filmen, så er C filmoplevelsen.
#124 filmkorn.dk 19 år siden
I øvrigt ser man altså Mars overflade to gange. Anden gang er da Reaper kigger gennem skodderne og ud fra en af de utallige mørke gange.
#125 lyspunkt 19 år siden
Jeg er bange for at der er noget galt med formlen, men vi kan godt blive enige om at forventningerne mange gange er en hæmsko for at få en god oplevelse.
#126 evermind 19 år siden
#127 DarkLight 19 år siden
#128 filmz-steenersommer 19 år siden
#129 filmz-sikorab 19 år siden
I mine øjne er det lidt spild af penge, men alligevel går man ud og køber de film man virkelig holder af, f.eks. Tilbage Til Fremtiden, det er jo et must-have. Sådan er der så mange, men er glad for jeg ikke køber så mange film som nogle af jer gør herinde :)
Har andet at bruge mine penge på, hehe.
Se på det som smøger, hvor meget kunne i spare hvis i ikke købte nye film heletiden? :D
#130 filmz-Kadann 19 år siden
Det kan man jo sige om alt, tænk hvor meget man kunne spare hvis man ikke har bil, tænk hvor meget man kunne spare hvis man boede på et værelse i stedet for en 3-værelses lejlighed o.s.v. Det er jo en interesse for os, derfor er det ikke noget der gøres op i kroner og ører.
Jeg kan da også undre mig over at der er folk derude som bruger titusindvis af kroner på at holde en gammel bil i stand, frem for at købe en ny, da jeg blot ser en bil som et transportmiddel, men hvis de folk kan lide at rode med gamle biler, så er det jo heller ikke noget de gør op i penge.