“Drag Me to Hell” er klassisk Sam Raimi-horror, og filmen kan snildt måle sig med de bedste af instruktørens tidligere bloddryppende mesterværker. Fantasifuldheden og humoren er allestedsnærværende i det, der indtil videre må betegnes som årets mest vellykkede, groteske og underholdende gyserfilm. Et must for alle, der elskede Raimi, før han spandt sig selv ind i Spider-Mans net.
Læs mere om Sam Raimis film i artiklen Sam Raimi – Fra filmnørd til superhelt.
#41 evermind 15 år siden
Possibly corrupt? Must investigate further ...
#42 filmz-Bruce 15 år siden
5/6
Don't quit your day job Janus!
#43 HonoDelLoce 15 år siden
#44 filmz-Narniabæver 15 år siden
#45 Yoda 15 år siden
#46 Thomsen 15 år siden
Er det mig, eller er det ikke en lidt tynd form for damage control, når "ikke-anmeldelsen" i format ikke er til at skelne fra sidens andre anmeldelser og stadigvæk slutter af med en bedømmelse på en karakterskala?
Gad vide, hvordan man "står til indtægt" for noget? :-)
#47 filmz-DenOndeHaandSerHvadDuGørMensDenPillerNæse 15 år siden
#48 MOVIE1000 15 år siden
#49 filmz-DenOndeHaandSerHvadDuGør 15 år siden
Og dernæst, at redaktøren stædigt blev ved med at forsvare anmelderen ud fra (går jeg ud fra) et misforstået kollegialt sammenhold. Og at kommentarskriverne kom med gode råd prellede bare af som vand på en gås. Og da en anden af sitets bagmænd (M/K) blev personlig på trods af, at jeg havde holdt alle mine indlæg i på et seriøst plan, så... blev det bare for dumt!
Og at redaktøren absolut skulle udbasunere, at han havde regnet ud, hvem jeg var, var sgu under lavmålet. Hvis man tillader, at folk bruger pseudonym-navne på sitet, så bør man da respektere det, når de vælger at gøre det. Anyway, som G.G Allin sagde: "Fuck em".