“Drag Me to Hell” byder på et herligt nostalgi-trip tilbage til Sam Raimis rødder, og folk, der ikke kender til instruktørens univers, men blot kan lide et godt grin eller gys, går absolut heller ikke forgæves. Når det flotte transfer og den lækre lydside smides oven i hatten, sidder vi med en åbenlys kandidat til filmelskerens ønskeseddel – jaja, det er kun november, men før du ved af det, skal der åbnes pakker. Og hvis din religion ikke byder dig at holde jul, så må du jo selv en tur til filmpusheren. “Drag Me to Hell” fortjener bestemt en plads i samlingen.
Skriv ny kommentar:
#51 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#52 Thomsen 15 år siden
Jeg er helt enig. Men deres uendelige søforklaringer har da en hvis underholdningsværdi.
#53 bjarke 15 år siden
...Anyway, jeg fandt sgu filmen ret underholdende - blot en skam med den grimme CGI...
#54 inflector 14 år siden
2/6
#55 Lord Beef Jerky 14 år siden
#56 Highland Park 14 år siden
#57 Kruse 14 år siden
#54: Dybt uenig! Jeg synes at den var fremragende skruet sammen, og fungerede som et dejligt friskt pust i horror-genren, og en tilbagevenden til form af Sam Raimi.
#58 inflector 14 år siden
#57 jeg er ikke overraskende ganske uenig, men smag og behag er som bekendt forskellig, jeg er bare lettere rystet over hvor elendig den var.