“Drag Me to Hell” byder på et herligt nostalgi-trip tilbage til Sam Raimis rødder, og folk, der ikke kender til instruktørens univers, men blot kan lide et godt grin eller gys, går absolut heller ikke forgæves. Når det flotte transfer og den lækre lydside smides oven i hatten, sidder vi med en åbenlys kandidat til filmelskerens ønskeseddel – jaja, det er kun november, men før du ved af det, skal der åbnes pakker. Og hvis din religion ikke byder dig at holde jul, så må du jo selv en tur til filmpusheren. “Drag Me to Hell” fortjener bestemt en plads i samlingen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 elwood 14 år siden

Jeg får hel lyst til og youtube 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 Thomsen 14 år siden

NightHawk - F.G. (49) skrev:

Horrorsiden er efter min mening så useriøs som noget kan være.


Jeg er helt enig. Men deres uendelige søforklaringer har da en hvis underholdningsværdi.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#53 bjarke 14 år siden

# 52: lad mig byde ind med endnu en søforklaring

...Anyway, jeg fandt sgu filmen ret underholdende - blot en skam med den grimme CGI...
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#54 inflector 13 år siden

Fy for pyferen en stinker. Jeg kan ellers godt lige Raimi, men dette er vaskeægte bras. Jeg havde forventet noget mere efter de mange gode anmeldelser, filmen kan dog på ingen måde leve op til den gode omtale. Filmen var på intet tidspunkt uhyggelig, eller det vil sige at skuespillet var uhyggeligt ringe og den var uhyggelig forudsigelig, ellers må den omtales som den største snoozefest i nyere tid. Det eneste der redder den fra 1/6 er de få grin undervejs....en omgang hø!

2/6
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#55 Lord Beef Jerky 13 år siden

dobbelpost for første gang! hurra!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#56 Highland Park 13 år siden

#55: Jeg kan kun se et indlæg. Er folk fra Esbjerg farlige?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#57 Kruse 13 år siden

#55: Klogt træk! Man skal ikke prøve noget med os fra Esbjerg! [puster sig op].... ;)

#54: Dybt uenig! Jeg synes at den var fremragende skruet sammen, og fungerede som et dejligt friskt pust i horror-genren, og en tilbagevenden til form af Sam Raimi.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#58 inflector 13 år siden

#55 haha :D

#57 jeg er ikke overraskende ganske uenig, men smag og behag er som bekendt forskellig, jeg er bare lettere rystet over hvor elendig den var.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: