“Drag Me to Hell” byder på et herligt nostalgi-trip tilbage til Sam Raimis rødder, og folk, der ikke kender til instruktørens univers, men blot kan lide et godt grin eller gys, går absolut heller ikke forgæves. Når det flotte transfer og den lækre lydside smides oven i hatten, sidder vi med en åbenlys kandidat til filmelskerens ønskeseddel – jaja, det er kun november, men før du ved af det, skal der åbnes pakker. Og hvis din religion ikke byder dig at holde jul, så må du jo selv en tur til filmpusheren. “Drag Me to Hell” fortjener bestemt en plads i samlingen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 amadoR 14 år siden

Nå ja jeg havde helt glemt at systemet fungerede sådan.
If:(You liked The Matrix) + (You liked V for Vendetta) -> Your Opinion Matters.
Else:(Opinion is irrelevant)
Gravatar

#12 aero 14 år siden

#11 nu er det jo ikke sådan systemet virker :) Jeg tror bare, at hvad #8 og #9 mener er, at hvis man kan lide Evil Dead, så kan man nok også lide denne, men kan man ikke lide Evil Dead, er det næsten selvsagt, man heller ikke kan lide Drag Me to Hell (det er jo samme instruktør, samme humor, genre osv.)
Hvis man kender til Sam Raimis univers og kan lide det, så er det her jo en perfekt film, men kan man ikke lide det, eller aner man ikke, hvem Bruce Cambell er, så giver det nok sig selv, at man ikke (i mangel af et bedre ord) 'forstår' denne film.
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#13 natterjack 14 år siden

#12 Lige præcis.
Gravatar

#14 evermind 14 år siden

#10 Hehe, det nåede jeg også lige at tænke. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 Highland Park 14 år siden

Jeg holder meget af Raimis "Evil Dead"-film men brød mig ikke så meget om denne, så der findes altså undtagelser.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 evermind 14 år siden

#15 Nikolaj Højberg, is that you? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17 Highland Park 14 år siden

#16: Så stopper festen! ;D

Jeg nægter at kommunikere med bagstive rosenkålsdunstende zombiesjovere!

Jeg kender din slags; I har ikke rent benmel i posen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18 evermind 14 år siden

#17 Nej, men vi har god filmsmag! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#19 filmz-Bruce 14 år siden

#18 Nu må du bestemme dig! Du skrev lige du IKKE havde set Deadwood!?!?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 evermind 14 år siden

#19 Jaja, men man kan godt have god filmsmag uden at være nået omkring alle godbidderne endnu. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: