“Drag Me to Hell” byder på et herligt nostalgi-trip tilbage til Sam Raimis rødder, og folk, der ikke kender til instruktørens univers, men blot kan lide et godt grin eller gys, går absolut heller ikke forgæves. Når det flotte transfer og den lækre lydside smides oven i hatten, sidder vi med en åbenlys kandidat til filmelskerens ønskeseddel – jaja, det er kun november, men før du ved af det, skal der åbnes pakker. Og hvis din religion ikke byder dig at holde jul, så må du jo selv en tur til filmpusheren. “Drag Me to Hell” fortjener bestemt en plads i samlingen.
Skriv ny kommentar:
#41 loki 15 år siden
(Ja hvis i vil være barnlige og gøre det personligt then by all means...)
#42 aero 15 år siden
#37 Ja selvfølgelig skal man tage chancer en gang imellem, min mening er vel bare, at jeg (personligt) ikke har råd til at tage chancer til 200,- så hellere vente til filmen kommer på tilbud eller leje den, især hvis det er en film, jeg intet kender til på forhånd, men hver deres mening :) Jeg kan bare ikke have ondt af en fyr, som beklager sig over at have spildt 200,-, når han blot kunne have undersøgt lidt om filmen først fx ved at læse en anmeldelse her eller på (gulp) horrorsiden.
#43 natterjack 15 år siden
#44 loki 15 år siden
Jeg ved så ikke hvad der er mest fail: at havde spildt 15 min på at se filmen eller blive ved med at diskutere den (?)
Men hey, jeg syntes også Star Trek og Dark Knight var relativt elendige så *tuuut* *tuuuut* all aboard the failtrain...
#45 aero 15 år siden
#46 filmz-Bruce 15 år siden
#47 Yoda 15 år siden
Well put! :-)
#48 evermind 15 år siden
#49 NightHawk 15 år siden
Din kritik er jo totalt ligegyldig. Du kan ikke bedømme en hel film på kun 15 min, for pokker da! :P
Lad mig gi' dig et eksempel. Jeg så Jason X for noget tid siden. De første 15 min. inden Jason fryses ned og ender i fremtiden/senere outer space, er ganske forrygende, især scenen med David Cronenberg. Havde jeg stoppet her havde filmen fået 4/6. Men som alle der gerne vil tages seriøst bør gøre hver gang de ser en film og vil udtale sig om den, ja så så jeg naturligvis resten af filmen færdig. På nær 2 scener, (den ene et mord med flydende kvælstof/den anden var den hvor Jason bruger to soveposer med indhold som tæppebankere), var filmen virkelig ringe. Derfor endte den samlede bedømmelse på 1/6.
Ergo ; du kun bedømme noget, når du har set filmen I SIN HELHED!
# 48 -
Horrorsiden er efter min mening så useriøs som noget kan være. Efter idag er det sidste gang jeg besøger den side.
#50 Yoda 15 år siden
Helt enig!
Dog er jeg nok ikke så hård ved "Jason X" - jeg tror, den får 2/6 af mig ;-)
Og ja, tæppebankerscenen er jo dyrisk genial :-)