Intensiteten er høj, og det er underholdningsfaktoren bestemt også. Skuddueller og snerrende skurke alene gør ikke en film spændende, og “Dredd” har da også meget mere end det. Den har en god dosis selvsatire og high-tech æstetik samt en lyst til at lege med mediet og skabe et univers, som virkelig suger sit publikum til sig. At den samtidig er interesseret i alle sine karakterer og intelligent nok til at kunne tåle en god gang filmvidenskabelig analyse kan kun betegnes som plusser. Men mest af alt er “Dredd” simpelthen bare forbandet god underholdning.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Insider 11 år siden

Jeg glæder mig SÅ meget til "Klodsmajor: The Movie"!
War. War never changes.
Gravatar

#12 bjarke 11 år siden

The Insider (11) skrev:
Jeg glæder mig SÅ meget til "Klodsmajor: The Movie"!

...it's coming - nu hvor man er ved at løbe tør for film at remake, går man jo over til brætspil - og 'Battleship' startede jo ballet godt - så ja, "Klodsmajor: The Movie" , bring it...! :)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#13 The Insider 11 år siden

Da jeg interviewede Liam Neeson overvejede jeg faktisk, at få ham med på en "Klodsmajor: The Movie"-sketch, men det ville simpelthen have taget alt, alt for lang tid at forklare konceptet... Men når nu, vi alligevel skulle tale om "Battleship", virkede det næsten passende :-)
War. War never changes.
Gravatar

#14 elwood 11 år siden

I det mindste henviste du ikke til hans alder konstant i forb. med et interview, som en vis Tv2 værtinde gjorde da hun interviewede ham, han klarede den dog snildt ved og spille uforstående og spørge om hun ikke mente 40.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 The Insider 11 år siden

Hehe, hvornår var det?
War. War never changes.
Gravatar

#16 bjarke 11 år siden

The Insider (13) skrev:
Da jeg interviewede Liam Neeson overvejede jeg faktisk, at få ham med på en "Klodsmajor: The Movie"-sketch, men det ville simpelthen have taget alt, alt for lang tid at forklare konceptet... Men når nu, vi alligevel skulle tale om "Battleship", virkede det næsten passende :-)


...haha - ja, griber gerne chancen for at bringe 'Battleship' på banen.

elwood (14) skrev:
I det mindste henviste du ikke til hans alder konstant i forb. med et interview, som en vis Tv2 værtinde gjorde da hun interviewede ham, han klarede den dog snildt ved og spille uforstående og spørge om hun ikke mente 40.


...well, synes sgu, at Neeson bærer sin alder bedre end flere andre actionmænd i hans alder - men ja, ingen grund til at gøre det til en præmis for et interview, hvis altså det var tilfældet? :)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#17 elwood 11 år siden

The Insider (15) skrev:
Hehe, hvornår var det?

God morgen eller aften tv, med hende der michelle something.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 Ericmase 11 år siden

Da jeg så de 5 stjerner troede jeg med det samme at det var Insider, men nu hvor det er Nadia Parbo glæder jeg mig endnu mere end før!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19 The Insider 11 år siden

#18, aha, så hvis det havde været The Insider, havde du glædet dig mindre? You broke my heart, Fredo...
War. War never changes.
Gravatar

#20 Ericmase 11 år siden

The Insider (19) skrev:
#18, aha, så hvis det havde været The Insider, havde du glædet dig mindre? You broke my heart, Fredo...


Nej, jeg havde glædet mig 10 gange mere dude! :-)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: