Intensiteten er høj, og det er underholdningsfaktoren bestemt også. Skuddueller og snerrende skurke alene gør ikke en film spændende, og “Dredd” har da også meget mere end det. Den har en god dosis selvsatire og high-tech æstetik samt en lyst til at lege med mediet og skabe et univers, som virkelig suger sit publikum til sig. At den samtidig er interesseret i alle sine karakterer og intelligent nok til at kunne tåle en god gang filmvidenskabelig analyse kan kun betegnes som plusser. Men mest af alt er “Dredd” simpelthen bare forbandet god underholdning.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Tarantrier 11 år siden

Jeg skal i hvert fald ind og se den på søndag i 3D, og tror at jeg for en gangs skyld så også smider penge efter en ordentligt portion popcorn :D
Remember, always be yourself. Unless you can be Batman. The be Batman.
Gravatar

#32 Morten1 11 år siden

bjarke (30) skrev:
Morten1 (29) skrev:
cool tak.
Så må jeg se den i 3d selvom jeg ikke er meget for det ;)
Jeg har et kæmpe problem med de der briller. Synes det blokere dele af min "normale" udsyn

...hmm - well, det er ikke alles øjne, der er lige gode til det der 3D-hejs, men projektionen skal også være god og ikke mindst ens placering i forhold til lærredet. Men ja, nup den i 3D, hvis muligt :)


Det er mest det at der kommer en brille-kant som jeg ikke er vant til normalt, men som jeg skal se på i 1.5-2 timer når jeg ser film
Gravatar

#33 bjarke 11 år siden

Morten1 (32) skrev:
Det er mest det at der kommer en brille-kant som jeg ikke er vant til normalt, men som jeg skal se på i 1.5-2 timer når jeg ser film

...modtaget :)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#34 Benway 11 år siden

Jeg havde beherskede forventninger til den her, men det er længe siden, jeg har været så godt underholdt af en actionfilm. Herlig absurd splatterfetichisme med en umiskendelig retro-følelse ala "Assault on Precinct 13" og "Escape from New York".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#35 Kviesgaard 11 år siden

Bestilte billet til filmen i går til halv pris søndag, og håbede lidt på, at filmen ikke ville være helt håbløs. Den her anmeldelse giver mig håbet igen
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#36 filmzkim 11 år siden

AAAAAAAAARRRRRHHHH!!! Hverken Dredd eller Looper bliver vist på Bornholm!! "!¤"&¤%&/¤#)/(%&/%&#¤¤
Gravatar

#37 Batsy 11 år siden

Hvis Benway kan lide den, så må den squ være god af en action film at være!


Kommer sikkert til at lide den!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#38 Ericmase 11 år siden

Benway (34) skrev:
Jeg havde beherskede forventninger til den her, men det er længe siden, jeg har været så godt underholdt af en actionfilm.


Den var ny! Jeg glæder mig mere og mere! Hvad med dig Insider? Kunne du lide den???
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39 The Insider 11 år siden

Ser den muligvis i morgen eller søndag.
War. War never changes.
Gravatar

#40 Batsy 11 år siden

Vi venter spændt Johan!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: