Nogen overordnet samling på historien er der knap nok, og filmen føles mest af alt, som om den var skrevet en doven eftermiddag af nogle småfulde teenagere, der blot satte så mange tilfældige vitser ind, som de kunne. I en bemærkelsesværdig bizar sekvens rejser Schneiders kæreste sig op og holder en passioneret tale til fordel for familien, men det føles mest af alt som en scene fra en anden film, der er blevet klippet ind ved en fejltagelse.

Det er i det hele taget sjældent, man støder på en så dårlig, doven og selvfed film som “Drengerøve”, der så effektivt spilder ethvert talent i rollebesætningen. I det mindste ligner de medvirkende nogen, der har haft det sjovt under optagelserne, men det er for at sige det mildt ikke en glæde, der er blevet spredt videre til publikum. Hvis der er en visdom at hente fra filmen, så er det blot den, at ud af drengerøve flyder kun lort.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Utyske 13 år siden

#19 -

Ja, fyha, det er useriøst at man ikke kan lide komedier og kun giver "Borat" 6/6 - den burde have 12/6!!1
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#22 stoffer 13 år siden

Ha ha, det her forum bliver federe og federe.

Så skal man undskylde dårlige film med at de bare er et billigt grin eller hvad?

"Jeg så lige en film jeg troede var rigtig dårlig, men så gik det op for mig at det ikke var Citizen Kane og nu er det bare en af mine yndlingsfilm!"

Det holder altså ikke. En dårlig film er en dårlig film, basta!
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#23 lyngvild 13 år siden

Man kan da kun håbe på, at filmanmelderen (søren) ikke bliver betalt for, at anmelde film. For det kan han da godt nok ikke finde ud af.

Filmen er ganske morsom. Den er en af de sjovere film jeg har set længe. Kan varmt anbefales.

Gravatar

#24 filmz-Utyske 13 år siden

.. så mange klaphatte. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#25 stoffer 13 år siden

O... M... G...
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#26 Skeloboy 13 år siden

#23 - så alle anmeldere, du er uenig med, kan ikke finde ud af at anmelde?
Gravatar

#27 aero 13 år siden

Wow okay øhm... Indtil videre har jeg endnu ikke set en anmeldelse, hvor den får over 2 ud af 6, ( http://filmz.dk/film/drengeroeve ) det vil med andre ord sige, det er jo ikke kun filmz' anmelder, som synes, den er stinkende ring! Det er nærmere det generelle danske anmelderkorps
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#28 tiany 13 år siden

#27
Rottentomatoes - 9 %
Metacritics - 30

Så der er vel nærmere tale om hele verdens anmelderkorps
Valar morghulis
Gravatar

#29 filmz-jonasgr 13 år siden

Kan I ikke bare klappe I og drikke jeres Café Latte.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#30 tiany 13 år siden

*klap klap*

*Tager en slurk af sin Café Latte og sætter Anchorman i dvd afspilleren*

Valar morghulis

Skriv ny kommentar: