Nogen overordnet samling på historien er der knap nok, og filmen føles mest af alt, som om den var skrevet en doven eftermiddag af nogle småfulde teenagere, der blot satte så mange tilfældige vitser ind, som de kunne. I en bemærkelsesværdig bizar sekvens rejser Schneiders kæreste sig op og holder en passioneret tale til fordel for familien, men det føles mest af alt som en scene fra en anden film, der er blevet klippet ind ved en fejltagelse.

Det er i det hele taget sjældent, man støder på en så dårlig, doven og selvfed film som “Drengerøve”, der så effektivt spilder ethvert talent i rollebesætningen. I det mindste ligner de medvirkende nogen, der har haft det sjovt under optagelserne, men det er for at sige det mildt ikke en glæde, der er blevet spredt videre til publikum. Hvis der er en visdom at hente fra filmen, så er det blot den, at ud af drengerøve flyder kun lort.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 BN 13 år siden

Skeloboy (26) skrev:
#23 - så alle anmeldere, du er uenig med, kan ikke finde ud af at anmelde?


Nej, for måske er nogle af dem slet ikke anmeldere, men derimod andmeldere ... hvad dette så end betyder? ;-)

Eksempel på begrebet "andmelder"
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#32 Kruse 13 år siden

#30: Og lad nu endelig være med at sammenligne den med Dreyer's "The Passion of Joan of Arc"!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#33 Bony 13 år siden

lyngvild (23) skrev:
Man kan da kun håbe på, at filmanmelderen (søren) ikke bliver betalt for, at anmelde film. For det kan han da godt nok ikke finde ud af.

Filmen er ganske morsom. Den er en af de sjovere film jeg har set længe. Kan varmt anbefales.


Jeg kan også meget bedre lide din anmeldelse. Kort og skåret kraftigt ind til benet. No bullshit.

Filmen er ganske morsom. Den er en af de sjovere film jeg har set længe. Kan varmt anbefales.

BANG - en karakter på værket og så ellers videre til den næste fantastiske og helt i gennem fabelagtige Adam Sandler komedie, i den endeløse række af filmiske perler.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#34 Nicki52 13 år siden

Jeg så den i går aftes på fribilletter. Gudskelov for det. Det var ikke engang sjovt. Men jeg synes godt om historie. Den får måske for meget, men gir den 2/6 stjerner.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#35 aero 13 år siden

#28 :) Ja så er denne anmeldelse vist bare spot on, og så forstår jeg godt nok slet ikke, hvorfor der lige skulle hakkes ned på filmz' anmelder
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#36 OxxY 13 år siden

Er jeg den eneste der har fornemmelsen af at den her tråd er sjovere end selve filmen? :)
Gravatar

#37 Tommy Kristensen 13 år siden

#36: Nej, du kan roligt glæde dig. Tråden er allerede bedre end filmen.
Gravatar

#38 Batsy 13 år siden

HAHA, længe siden jeg har grinet så meget! Well, er jeg den eneste der kan lide Kevin james skide underholdene serie King Of Quenns?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#39 Skeloboy 13 år siden

#38 - King of Queens er fin til tider, men generelt hænger parforholds-serier mig langt ud af halsen. Den er dog bedre end Everybody Loves Raymond og According To Jim
Gravatar

#40 filmz-jonasgr 13 år siden

#39 At "According to Jim" har kørt så længe er utroligt. Det er af uransagelige grunde nogen der åbenbart ser det.

"King of Queens" kan af og til være godt, men jeg synes bare de kører i de samme jokes hele tiden. Der er ikke så meget udvikling i serien. Og Kevin James er ofte alt for højrøstende, så i stedet for at være sjovt bliver det irriterende. Han bruger så at sige for meget på at være sjov.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: