“Drive Angry” er ikke en Nicolas Cage-bundskraber à la “The Wicker Man” eller “Next”, men den er bestemt heller ikke på niveau med perler som “Orkidé-tyven” eller “Leaving Las Vegas”. I stedet befinder Patrick Lussiers 3D-actionbrag sig i middelmådighedens gråzone sammen med metervarer som “Bangkok Dangerous” og “Knowing”, og havde det ikke været for en tilpas dosis selvironi og en fænomenal birollepræstation af William Fichtner, var “Drive Angry” formentlig fluks røget i glemmebogen. Diskens AV-præsentation er fremragende, og ekstramaterialet er nogenlunde, men kun Cage-fans bør overveje at investere i denne Blu-ray. Nysgerrige sjæle bør lægge ud med at leje den.
#11 Collateral 12 år siden
Jeg har noget gladere for Cages præstation end filmz' anmelder er det :) Ikke fordi hans præstation er enormt fantastisk, men den er bare super underholdende som kun Cage kan være det IMO.
#12 Hr. Nielsen 12 år siden
#13 Collateral 12 år siden
Men han er også svær at komme udenom. Hans scener fik mig rent faktisk til at grine, og det tror jeg trods alt ikke der er noget andet i filmen der gør. Særligt scenen hvor han benytter sig af en meget taktisk velplaceret "kunstpause":
#14 bjarke 12 år siden
Jep, Fichtner er bestemt et lyspunkt i en desværre noget ujævnt film. Men skønt med en film, der bare giver los - også selvom skidtet ikke køres helt vellykket i mål - læs evt. lidt mere om min mening her, if interested :)
#15 bjarke 12 år siden
#16 Hr. Nielsen 12 år siden
#17 Hr. Nielsen 12 år siden
#18 Collateral 12 år siden
Jeg kan ikke gennemskue det forvirrende layout, så kan ikke rigtig få lov at læse hele anmeldelsen.
#19 bjarke 12 år siden
...jep, den mister lidt pusten - men synes den får fornyet styrke i den skøre finale :)
"Forvirrende layout"? Der har lige været en mindre update af sitet, men desværre stadig med et par rettelser hist og her, bl.a. den op-delte overskrift - men det bliver fikset. Hvis det da er den du refererer til - ellers kan jeg nu ikke se det forvirrende :)
#20 Collateral 12 år siden
Der står klik videre for at læse den fulde anmeldelse, men hvor skal jeg klikke?