“Drive Angry” er ikke en Nicolas Cage-bundskraber à la “The Wicker Man” eller “Next”, men den er bestemt heller ikke på niveau med perler som “Orkidé-tyven” eller “Leaving Las Vegas”. I stedet befinder Patrick Lussiers 3D-actionbrag sig i middelmådighedens gråzone sammen med metervarer som “Bangkok Dangerous” og “Knowing”, og havde det ikke været for en tilpas dosis selvironi og en fænomenal birollepræstation af William Fichtner, var “Drive Angry” formentlig fluks røget i glemmebogen. Diskens AV-præsentation er fremragende, og ekstramaterialet er nogenlunde, men kun Cage-fans bør overveje at investere i denne Blu-ray. Nysgerrige sjæle bør lægge ud med at leje den.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 samcro 12 år siden

Det var godt nok et hæsligt cover. :S
Idjit
Gravatar

#2 Hr. Nielsen 12 år siden

Bobby Singer (1) skrev:
var godt nok et hæsligt cover
Så passer det jo helt til indholdet:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3 Collateral 12 år siden

Jeg kunne nu godt lide "Drive Angry". Den virkede for mig ganske bevidst om sin egen overdrevne karakter, og Cage er da fremragende her. Hæver lige en karakter over anmelder og siger 4/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 Hr. Nielsen 12 år siden

Collateral (3) skrev:
Den virkede for mig ganske bevidst om sin egen overdrevne karakter
Det tror jeg bestemt også den er, så er helt enig.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#5 Collateral 12 år siden

Thomas E. Nielsen (4) skrev:
Det tror jeg bestemt også den er, så er helt enig.


Men ikke synderligt glad for filmen?

Bobby Singer (1) skrev:
Det var godt nok et hæsligt cover. :S


Thomas E. Nielsen (2) skrev:
Så passer det jo helt til indholdet:)


"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 12 år siden

Nej, den første halve time var fin nok, men så kedede den mig. At den er hæslig er den jo bevidst om tror jeg også, sådan b-films trashy. Så jeg er enig med dig i at den virker bevidst om hvad den er og skal, men fandt den som en sådan ikke god. Der findes dog sådanne film, jeg nyder. Jeg morede mig med Piranha 3D f.eks.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7 Collateral 12 år siden

Thomas E. Nielsen (6) skrev:
Jeg morede mig med Piranha 3D f.eks.


Samme her. Gjorde jeg dog også med "Drive Angry", men tak for uddybningen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 Hr. Nielsen 12 år siden

Collateral (7) skrev:
Gjorde jeg dog også med "Drive Angry",
Hvor dumt det end lyder, så glæder det mig. Der er så få mennesker der kan forstå jeg synes den slags film kan være good fun.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9 Collateral 12 år siden

Thomas E. Nielsen (8) skrev:
Hvor dumt det end lyder, så glæder det mig. Der er så få mennesker der kan forstå jeg synes den slags film kan være good fun.


Har skrevet lidt om min oplevelse her hvis du skulle være nysgerrig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10 Hr. Nielsen 12 år siden

Rigtig fin anmeldelse. Jeg er enig langt hen ad vejen, selv om jeg nok ville betone kitch-momenterne mere end du gør. Jeg begyndte som sagt blot at kede mig. Jeg gav den 4/10 på IMDb, men overvejde 5/10. Jeg kan se du i ord er meget enig med Filmz's anmelder.
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: