“Drive Angry” er ikke en Nicolas Cage-bundskraber à la “The Wicker Man” eller “Next”, men den er bestemt heller ikke på niveau med perler som “Orkidé-tyven” eller “Leaving Las Vegas”. I stedet befinder Patrick Lussiers 3D-actionbrag sig i middelmådighedens gråzone sammen med metervarer som “Bangkok Dangerous” og “Knowing”, og havde det ikke været for en tilpas dosis selvironi og en fænomenal birollepræstation af William Fichtner, var “Drive Angry” formentlig fluks røget i glemmebogen. Diskens AV-præsentation er fremragende, og ekstramaterialet er nogenlunde, men kun Cage-fans bør overveje at investere i denne Blu-ray. Nysgerrige sjæle bør lægge ud med at leje den.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 bjarke 12 år siden

Collateral (20) skrev:
Der står klik videre for at læse den fulde anmeldelse, men hvor skal jeg klikke?

Oh, sorry - du skal bare scrolle ned - det er fordi, at det er et direkte link, du er på - og her er sitet desværre bygget (så dumt op), så 'klik videre' ikke forsvinder, når man går fra forsiden til hele anmeldelse - yeah, I agree - it sucks :)

(well, eller måske jeg bare ikke er en haj til HTML-koder)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#22 Hr. Nielsen 12 år siden

#21 Jeg fangede den første gang og læste hele anmeldelsen, men desværre nok fordi jeg ikke var så grundig som Collateral (jeg måtte klikke ind igen for at tjekke hvad han mente:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#23 bjarke 12 år siden

# 22: hehe, well - godt ikke alle er så grundige som Collateral :) Men måske er det bare fordi, jeg har vænnet mig til det, at jeg ikke lige bemærker det - anyways - scroll, scroll scroll :D
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#24 Collateral 12 år siden

bjarke (21) skrev:
Oh, sorry - du skal bare scrolle ned - det er fordi, at det er et direkte link, du er på - og her er sitet desværre bygget (så dumt op), så 'klik videre' ikke forsvinder, når man går fra forsiden til hele anmeldelse - yeah, I agree - it sucks :)

(well, eller måske jeg bare ikke er en haj til HTML-koder)


Fair enough.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#25 doctor doom 10 år siden

Har lige haft fornøjelsen af Nicholas Should-Be-In-A-Cage og Amber Should-Only-Be-Seen-And-Not-Heard i denne perle af et CGI-makværk. Her ser man virkelig, hvor store afdrag Cage skal lægge på sit slot, og hvad dette driver ham til. Den var virkelig fucked up!

Skriv ny kommentar: