Mange af de tidligere films fejl er dog stadig intakte, og ligesom den forrige film plages også “Eclipse” af at være for lang og at bruge alt for meget tid på snak. Sidstnævnte bliver ikke mindst trættende, eftersom vore hovedpersoner ikke lader til at have frygtelig meget at bidrage med andet end at gentage de samme fraser om og om igen. ”Jeg skal nok få dig,” ”Lad os vente lidt endnu,” ”Forvandl mig,” ”Nej, jeg vil ej” osv.
Alligevel formår “Eclipse” at være en ganske underholdende affære, som fortæller en mere vedkommende historie end de tidligere kapitler og endda har overskud til at pjatte lidt med sine egne konventioner. Til undertegnedes store overraskelse kunne der alligevel blæses lidt liv i de udøde.
Se også: Filmz TV: Bag om “Eclipse”.
#11 elwood 14 år siden
Shirtless standoff in five... four... three...
Billede 2
Dammit! I could swear there was a pair of breast right here a moment ago
Billede 3
Arrggg shit shit... no toilet paper!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 Ash 14 år siden
Anyway, tror heller aldrig jeg får set den her, selvom David Slade styrer løjerne...
#13 gizmomis 14 år siden
#14 Nicki52 14 år siden
#15 Lady Arwen 14 år siden
Nå ja og så skal man da også lige fangirle en lille smule (når det nu er Twilight, er det jo et must) : Der er jo så mange lækre fyre med i den film "iiiiiihhh" ;D Pæne varulve(shapeshifters) og dejlige vampyrer gør da ikke filmen dårligere ;)
5/6 herfra :)
#16 filmz-ab 14 år siden
2/6
#17 filmz-Bruce 14 år siden
Skulle man fjerne sig fra forlægget for at få flere til at se filmen, mainstream-ificere sagaen endnu mere?
#18 filmz-ab 14 år siden
Hardwick forstod jo netop opgaven bedre (måske derfor hendes version ikke tjente så meget som de andre). Også med tanke på, at hun netop har arbejdet med filmen Thirteen, som virkelig er en hård film om teenagere og ikke så blankpoleret, som de ellers fremstiller det i denne serie.
Succesfuldt økonomisk, men uden værdi - ifølge mange eksperter og anmeldere, som du jo burde tage for gode varer, ik? :-)
#19 filmz-Bruce 14 år siden
#20 filmz-ab 14 år siden
Eclipse fik lidt over 50% og Twilight 50%, mens New Moon 27%
Tjo - målgruppen er tilfredse - og det siger meget eller? :-) Jeg synes nu stadig, at filmene kunne ha' været bedre, og det er for så vidt det jeg vil frem til. Måske mere i stil med Thirteen, og minde blankpoleret i det hele taget, så kunne man som voksen i det mindste holde dem ud.