Selv om Tom Cruise ligner Tom Cruise, så stod min fordom ikke i vejen for denne uforpligter af en film, der er, hvad den er. Men det er næsten umuligt at savne dybde og refleksion, når man er så godt underholdt, som jeg var. Doug Liman kan det skidt. Og med undtagelse af en slutning uden kant, så sætter filmen næsten ikke en fod forkert. Fik jeg nævnt, at der er robotdragter, der omdanner soldaterne til masseødelæggelsesvåben?
#11 Mads83 10 år siden
#12 Nagash 10 år siden
#13 Ispep 10 år siden
Den er sikkert en smule overraskende i forhold til meget af det junk som præger sommerperioden, men så er den vist heller ikke bedre.
#14 Wangsgaard 10 år siden
#15 Slettet Bruger [4120651585] 10 år siden
Jeg har ikke set resten og jeg fandt den stadig overraskende underholdende.. og jo, den er faktisk lidt bedre.
#16 T. Nielsen 10 år siden
#17 Ispep 10 år siden
Bruno:
Prøver du at overbevise mig? :)
#18 Slettet Bruger [4120651585] 10 år siden
Nope, det er såmænd bare en kommentar på hvordan du skriver, at du får dine indlæg til at fremstå som universel fakta, ikke blot din mening. :)
#19 Ispep 10 år siden
Lidt som dit:
;)
Desuden, så bør det vel efterhånden være indlysende, at vi forhåbentlig alle skriver vores egen meninger og netop ikke "fakta" medmindre man bevidst påpeger noget faktuel eller konkret. Det er unødvendigt at referere til sig selv hver gang, vil jeg mene.
#20 Slettet Bruger [4120651585] 10 år siden
Jeg citerer lige mig selv: