Selv om Tom Cruise ligner Tom Cruise, så stod min fordom ikke i vejen for denne uforpligter af en film, der er, hvad den er. Men det er næsten umuligt at savne dybde og refleksion, når man er så godt underholdt, som jeg var. Doug Liman kan det skidt. Og med undtagelse af en slutning uden kant, så sætter filmen næsten ikke en fod forkert. Fik jeg nævnt, at der er robotdragter, der omdanner soldaterne til masseødelæggelsesvåben?
#1 bjarke 10 år siden
#2 stav 10 år siden
I starten var jeg en smule skeptisk, fordi det føltes lidt for meget som Groundhog Day (Alien) War Edition, men filmen formår dog at løsrive sig fra det og blive sin egen med en nogenlunde velfungerende omend knap så dyb historie. Der var enkelte tåkrummende replikker, og afslutningen (efter klimaks) virkede ikke helt sammenhængende for mig, men det er ikke noget, der for alvor trækker ned.
#3 Slettet Bruger [4120651585] 10 år siden
#4 theassociate2010 10 år siden
#5 David Munch 10 år siden
Er træt af Cruise altid laver det samme, men det er jo altid velproduceret, det må man jo give ham..
#6 Ispep 10 år siden
7/10
#7 moulder666 10 år siden
#8 Lord Beef Jerky 10 år siden
Jeg tror godt, du kan regne med at den flopper med det enorme budget, men nu må vi se.
#9 KasperBS 10 år siden
#10 Lord Beef Jerky 10 år siden