Selv om Tom Cruise ligner Tom Cruise, så stod min fordom ikke i vejen for denne uforpligter af en film, der er, hvad den er. Men det er næsten umuligt at savne dybde og refleksion, når man er så godt underholdt, som jeg var. Doug Liman kan det skidt. Og med undtagelse af en slutning uden kant, så sætter filmen næsten ikke en fod forkert. Fik jeg nævnt, at der er robotdragter, der omdanner soldaterne til masseødelæggelsesvåben?
#21 Slettet Bruger [4120651585] 10 år siden
De to eneste problemer ved filmen for mit vedkommende er slutningen og at man åbenbart ikke kan lave en film med to personer af modsatte køn, uden at skulle kaste et unødvendigt kærlighedsplot ind i historien.
#22 Ispep 10 år siden
Bare i orden.
Kærlighedsplottet var også unødigt, som jeg gerne ville have været foruden (selvom det var lavmælt). Derudover, så havde jeg også et problem med den del af filmen hvor Cruise mistede sine "kræfter".
#23 Nagash 10 år siden
#24 voyager 10 år siden
#25 Lord Beef Jerky 10 år siden
#26 Kviesgaard 10 år siden
#27 T. Nielsen 10 år siden
#28 Giraffen 10 år siden
Den eneste grund til jeg så filmen var på grund af den absurd gode kritik og det kunne den bestemt ikke leve op til. Lige som jeg havde fået min tiltro til sommerblockbusteren tilbage, takket være X-Men: DOFP, viser EOT at X-Men var undtagelsen i et hav af middelmådighed.
#29 B.Pedersen 10 år siden