Glimrende udgivelse over hele linien, en udmærket film der er præsenteret på noget nær optimal vis. Godt gået af den franske instruktør der dog ikke helt formår at gentage succesen fra sit forrige værk.
Glimrende udgivelse over hele linien, en udmærket film der er præsenteret på noget nær optimal vis. Godt gået af den franske instruktør der dog ikke helt formår at gentage succesen fra sit forrige værk.
Skriv ny kommentar:
#11 myggen 19 år siden
Prøv at sende dem en mail og hør, om bagsiden er forkert, eller om det kun er en 1-disk version.
#12 Corgan 19 år siden
#11:
De ting jeg nævner ville jo netop være på samme disc som filmen. Man kan jo ikke have et kommentarspor liggende alene på en dvd. Og trailers og promo-spots fylder så lidt, at man ofte smider dem på samme disc som filmen.
Jeg tror jeg må en (sikkert dyr) tur igennem Fona 2000 idag.
#13 myggen 19 år siden
Håber det hjælper...
#14 Corgan 19 år siden
#13:
I see...
Mange tak for hjælpen.
#15 El vez 19 år siden
#16 Corgan 19 år siden
#15:
Der findes flere udgivelser filmen... men sikkert kun én dansk udgivelse af denne. ;-)
Jeg har netop købt denne udgave, og selvom bagcoveret ikke antyder det, så indeholder udgivelsen 2 discs.
#17 El vez 19 år siden
#18 filmz-Mizz-freak 17 år siden
Audrey Tautou er unden tvivl en af mine favoritter , hun spiller fantastisk godt , samme gør den mandelig hovedrolle , hvis navn jeg ikk kender .
værd at se .