“The Expendables 2” er bedre end sin forgænger, men det siger bestemt heller ikke meget. Karaktererne er intetsigende, humoren er ineffektiv, og det er altså anstrengende at sidde i 100 minutter og se en film, som hele tiden forsøger at undskylde sig selv med, at den blot er en pastiche over fortidens fiaskoer, men som ikke når genrens mange mindeværdige 80’er-perler (“Rambo: First Blood”, “The Terminator”, “Predator”, “Die Hard” og så videre og så videre…) til sokkeholderne. Jeg vil anbefale, at man i stedet bruger sine penge på at købe den gamle Charlie Sheen-komedie “Hot Shots! 2”, som er en langt mere hæderlig parodi på actiongenrens milepæle.
Se også: Filmz TV: Eksklusivt “The Expendables 2”-interview med Dolph Lundgren.
#41 Richard Burton 12 år siden
Det har du helt ret i. Det er det ikke nej :)
#42 Hr. Nielsen 12 år siden
Hvis jeg ikke kendte dig, kunne jeg da blive helt i tvivl:-D
#43 Richard Burton 12 år siden
#44 Aggeri 12 år siden
#45 Fisse 12 år siden
#46 Tarantrier 12 år siden
#47 Kyllingebenet 12 år siden
Måske er det en film med 80'er/90'er stjerner, men det er jo langt fra en hyldest til filmene fra dengang, men en hyldest til stjernerne.. i hvert fald i min optik. :)
Jeg vil selvfølgelig ikke tage din mening fra dig, for en anmeldelse er subjektiv, så din anmeldelse er selvfølgelig berettet og velbegrundet. Jeg vil også glæde mig til at læse flere anmeldelser fra dig fremover, også selv om jeg måske ikke vil være enig. :P
... og hey, folkens, hvad sker der med alle de hjernedøde kommentarer?
#48 Fisse 12 år siden
#49 Kruse 12 år siden
Hørt!
#50 Fisse 12 år siden