“The Expendables 2” er bedre end sin forgænger, men det siger bestemt heller ikke meget. Karaktererne er intetsigende, humoren er ineffektiv, og det er altså anstrengende at sidde i 100 minutter og se en film, som hele tiden forsøger at undskylde sig selv med, at den blot er en pastiche over fortidens fiaskoer, men som ikke når genrens mange mindeværdige 80’er-perler (“Rambo: First Blood”, “The Terminator”, “Predator”, “Die Hard” og så videre og så videre…) til sokkeholderne. Jeg vil anbefale, at man i stedet bruger sine penge på at købe den gamle Charlie Sheen-komedie “Hot Shots! 2”, som er en langt mere hæderlig parodi på actiongenrens milepæle.

Se også: Filmz TV: Eksklusivt “The Expendables 2”-interview med Dolph Lundgren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Richard Burton 11 år siden

Lars.dk (40) skrev:
#38

Det vist ikke stykke tid siden du var en mand ;)


Det har du helt ret i. Det er det ikke nej :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#42 Hr. Nielsen 11 år siden

SIR Ridley Scott (35) skrev:
Vi har vel alle indimellem faket en orgasme for at få fred


Lars.dk (40) skrev:
Det vist ikke stykke tid siden du var en mand


SIR Ridley Scott (41) skrev:
Det har du helt ret i. Det er det ikke nej
Hvis jeg ikke kendte dig, kunne jeg da blive helt i tvivl:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#43 Richard Burton 11 år siden

#42 Jamen han har da ret i, at det IKKE er et stykke tid siden, at jeg var en mand :) Det har jeg altid været. Og lidt sjatpis har reddet mangen en aften ;)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#44 Aggeri 11 år siden

Hah det er sgu sjældent har jeg set nogen på det her forum være så stødt over en anmeldelse :)
Gravatar

#45 Fisse 11 år siden

Det jo ikke bare den ene anmeldelse det er mange film der bliver dårlig anmeldt. fx den første transformers film fik i ekstrabladet var det 2 eller 3 stjener fordi anmelderen sys den var meget urealistisk og det var nogle dårlige skuespillere. ja HVAD fanden havde han regenet med at den var autentisk. få uge efter anmeldte han en drama og ja den fik selvfølgelig 5 ud af 5 stjerner
Gravatar

#46 Tarantrier 11 år siden

Den første Transformers var sgu også noget bras... :P
Remember, always be yourself. Unless you can be Batman. The be Batman.
Gravatar

#47 Kyllingebenet 11 år siden

# 20 Haha, jeg mener jeg har set den, men jeg kan ikke huske den som sådan, men det er også ligemeget. Jeg ved ikke helt om jeg ville kunne godkende Tarantino og Rodriguez, da jeg ikke mener at de laver film efter samme koncept. Derimod havde jeg nok nævnt et navn som Justin Lin, da det jo er mere over i den boldgade at genren ligger.

Måske er det en film med 80'er/90'er stjerner, men det er jo langt fra en hyldest til filmene fra dengang, men en hyldest til stjernerne.. i hvert fald i min optik. :)

Jeg vil selvfølgelig ikke tage din mening fra dig, for en anmeldelse er subjektiv, så din anmeldelse er selvfølgelig berettet og velbegrundet. Jeg vil også glæde mig til at læse flere anmeldelser fra dig fremover, også selv om jeg måske ikke vil være enig. :P

... og hey, folkens, hvad sker der med alle de hjernedøde kommentarer?
Gravatar

#48 Fisse 11 år siden

Ja mener du så men jeg så den 3 gange i biffen med 3 forskellige og de synes alle den var røvfed og har den både på blu-ray og dvd og hd-dvd idag ;)
Gravatar

#49 Kruse 11 år siden

Tarantrier (46) skrev:
Den første Transformers var sgu også noget bras... :P


Hørt!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#50 Fisse 11 år siden

Kyllingebenet Hvad sker der for alle de dårlige anmeldere ??

Skriv ny kommentar: