Sylvester Stallone har samlet et udpluk af de gamle legekammerater fra fordums tider til, hvad må være sensommerens bedste bud på et actionbrag. Selv er han i topform med hængende mundvig og kælderrøst i en lidt altmodisch, men eksplosiv actionfilm, hvor computereffekter er dømt ude, og den smertehungrende stuntmand er på plads der, hvor det gør allermest ondt.

Filmz TV har som eneste danske medie været i Los Angeles og talt med Sylvester Stallone, Dolph Lundgren og Eric Roberts. Du kan se hele det eksklusive video-interview her.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 elwood 13 år siden

Billede 1
Yes så er jeg færdig færdig mester

Orhh hvad, hvad har du skrevet...
8-) den var for oplagt, til og lade være.


Billede 2
Mark Wahlberg is wearing a ha... no wait wait, ohh false alarm guys sorry.

Billede 3
WHY ARE WE HAINGING IN THE AIR!!!!

I DON'T KNOW!?!?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-T-bird 13 år siden

en lidt altmodisch, men eksplosiv actionfilm hvor computereffekter er dømt ude, og den smertehungrende stuntmand er på plads der, hvor det gør allermest ondt

Det lyder fandenme fedt!
Gravatar

#3 Batsy 13 år siden

den for da utrolig meget ros af dig? (: men fire stjerner kun, kunne ik se så meget negativt i den anmedelse? eller hvar jeg for hurtig
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4 filmz-Utyske 13 år siden

Aaah, gammeldaws action på den gammeldaws måde, det glæder jeg mig til at se. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 Bobby Singer 13 år siden

Utyske (4) skrev:
Aaah, gammeldaws action på den gammeldaws måde, det glæder jeg mig til at se. :)


Lige præcis!
Idjit
Gravatar

#6 elwood 13 år siden

Damm jeg glæder mig til og se den når gi-jones kommer hjem fra ferie 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Kviesgaard 13 år siden

Mon ikke man snart skulle en lille tur i biografen igen (bare der nu ikke er for mange popcorns gnaskende folk i salen).
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#8 evermind 13 år siden

Ahhh, glæder mig til på (Macho-)mandag med alt det øl, man kan drikke inden forestillingen og så bare bulder og brag med de gamle drenge! :D

Men ...

Måske fordi actionfilmen i så udpræget grad er en manege for enerens kræftpræstationer


...!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9 filmz-ab 13 år siden

jeg tager six-pack med i biffen imorgen :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#10 elwood 13 år siden

Dem man drikker, eller den om livet?

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: