Sylvester Stallone har samlet et udpluk af de gamle legekammerater fra fordums tider til, hvad må være sensommerens bedste bud på et actionbrag. Selv er han i topform med hængende mundvig og kælderrøst i en lidt altmodisch, men eksplosiv actionfilm, hvor computereffekter er dømt ude, og den smertehungrende stuntmand er på plads der, hvor det gør allermest ondt.
Filmz TV har som eneste danske medie været i Los Angeles og talt med Sylvester Stallone, Dolph Lundgren og Eric Roberts. Du kan se hele det eksklusive video-interview her.
#31 filmz-Bruce 14 år siden
#32 Bobby Singer 14 år siden
#33 filmz-Bruce 14 år siden
#34 filmz-ab 14 år siden
3/6
#35 Twister 14 år siden
The Expendables (Sylvester Stallone) 4/6 stars -->Despite of a script which offers no real story and is filled with plotholes as well as paper-thin characters, Sylvester Stallones action-epic still manages to thrill and entertain with its huge and unbelievable action-scenes like no other action movie before it! It may "only" claim 4/6 stars but nethertheless it is four AWESOME stars! Every action-fan should go see this movie! Sly...I salute you!
Filmen har MANGE mangler. Kunne bestemt ikke lide instruktionen på denne film og kameraarbejdet var til tider forfærdeligt! Manuskriptet og karakterene var også virkelig tynde. Men alt dett kan jeg nogenlunde se gennem fingrene med når Action scenerne er så ekstremt veludførte (med veludførte mener jeg her STORE og fuldstændig vilde). Her er sparret på CGI og istedet brugt stunts og "levende" eksplosioner. Som en af mine venner meget klogt sagde da vi kom ud fra biografen. aldrig er jeg gået ind med så lave forventninger men alligevel blevet så godt underholdt. Tempoet i filmen i den sidste halve time er imponerende højt og det stopper ikke med at stige indtil den sidste scene. Og at dialogen til tider er skiftet ud med ene one-liners og punch-lines fungerer så godt netop fordi det er det cast som der nu engang er med i filmen. Jeg ser meget frem til expendables 2 :) Godt nok har filmen rigtig mange mangler og derfor "kun" får 4/6 af mig, men det er top 80'er-mindless-action-underholdning når det er bedst.
#36 PederLyager 14 år siden
#37 HonoDelLoce 14 år siden
#38 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 chapton 14 år siden
#40 wiseguy 14 år siden
Jeg var helt smadret af grin ;)