Til sidst kan de fantastiske fire ikke kæmpe imod mere. Kæmpe imod superheltegenrens trang til endelige opgør og en historie, der peger frem mod flere endelige opgør i sequels og prequels. Men inden dommedag afværges, er der flirtende ungdomsblikke, Jules Verne-rejser og en teleporter bygget af et 12-årigt geni på en skrottet bil og en Nintendo 64. Det er næsten fantastisk.
#1 LukasAasted 9 år siden
Jeg har ikke set Fantastic Four endnu, men jeg tvivler stærkt på, at jeg vil være enig i din bedømmelse. Men hey, det vil tiden vise! Anyway, du er saftsuseme en fremragende anmelder. Det er altid en fest at læse dine anmeldelser! Ville ønske at jeg var så god med ord. Ak ja. Keep up the good work!!!
#2 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
#3 danish99 9 år siden
#4 MartinEH 9 år siden
Har dog lige et spørgsmål. Du skriver, at den anden halvdel er den svageste og det kan godt være at jeg har misset den i teksten, men hvorfor? Går der "standard-superhelt-film-afslutning" i den?
#5 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
#4 Ja, jeg har kun (for) sporadisk berørt det - lidt i sidste afsnit også. Der går 'endeligt opgør' i den, som det er set et uendeligt antal gange før. Overraskelserne bliver færre og skabelonen tydeligere jo tættere vi kommer rulleteksterne.
#6 Business Monkey 9 år siden
#7 Dworek 9 år siden
http://www.rottentomatoes.com/m/fantastic_four_201... 10 % ud af 100 ved Rotten Tomatoes.
Chris Stuckmann og Jeremy Jahns har også nogle komplette nedsablinger af den. Selvom at denne anmeldelse lige fik mig til at studse om man nu liiiige skulle se den, så vil jeg spring over med et pænt "nej tak". Dog vil jeg anbefale at se de to førnævntes anmeldelser - de er sgu ret sjove. ;)
#8 cfe 9 år siden
#9 Driver 9 år siden
Tror jeg springer biografen over denne gang.
#10 Rob801 9 år siden