Skeptiske kritikere vil sige, at “Fast & Furious 6” har for meget af det gode. For mange nervepirrende bilræs, for mange dumsmarte bemærkninger, for mange nævekampe, for meget, ja, action… Men i denne anmelders øjne rummer “Fast & Furious 6” altså den helt rette dosis af alle disse ingredienser. Justin Lins talent ligger i at skabe et filmunivers, der er så hæsblæsende, så gribende og så medrivende, at det er lige før, man kan lugte benzinen og mærke vinden efter den ræsende bil, mens man sidder i biografmørket. “Fast & Furious 6” er med andre ord en film, hvor man bliver i sit sæde bagefter bare for lige at puste ud. Og dét, mine damer og herrer, er sådan man definerer en god actionfilm.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Slettet Bruger [350542455] 10 år siden

Der er dog et vigtigt spørgsmål: er der piger i korte nederdele?
Gravatar

#12 m!kkel 10 år siden

# 1 troll.
Gravatar

#13 fc-andeby 10 år siden

En rigtig god anmeldelse.

Synes dog godt at man kunne nævne et par linjer omkring at Kim Kold er med i filmen. Har dog ikke set filmen og det kan godt være at han kun er med i 5 min., men jeg synes nu alligevel at det ville være passende.
Jeg synes det er fedt når en dansker er med i en stor film fra udlandet af, det gør mig da lidt stolt som dansker :-)
Men det er jo set før på filmz at de ikke gør det:-)
Gravatar

#14 Outbound Sith 10 år siden

"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#15 fc-andeby 10 år siden

Outbound Sith (14) skrev:
Sorry, kunne ikke lade være. ;)


Haha, fair nok :-)
Gravatar

#16 Michael Andersen 10 år siden

#13
Et rigtig godt indlæg.

Synes dog godt at du kunne nævne et par linjer omkring at Thure Lindhardt er med i filmen.

;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#17 fc-andeby 10 år siden

Michael Andersen (16) skrev:
#13
Et rigtig godt indlæg.

Synes dog godt at du kunne nævne et par linjer omkring at Thure Lindhardt er med i filmen.

;P


Hehe, ham havde jeg altså lige glemt. Det beklager jeg rigtigt meget :-)
Gravatar

#18 Michael Andersen 10 år siden

Hvordan kunne du glemme ham? Han er jo meget større end Kim Kold... nej vent :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#19 Zombi 10 år siden

Er selv lige vendt tilbage fra biffen og er helt enig i anmelderens karakter. Fast serien startede ud som en guilty pleasure, og er det måske stadig til en hvis grad, men jeg synes oprigtigt at fra 5'eren og frem er der udkommet to af de mest underholdende actionfilm fra USA længe. Serien er mærkværdigt nok blevet bedre med årene og jeg kommer nok også til at se 7'eren i biffen, selvom jeg har svært ved at se dem holde dampen oppe, men det havde jeg jo også med dette sjette kapitel og det var jo åbenbart intet problem.

Med denne og G.I. Joe 2 har det faktisk været et godt år for amerikanske actionfilm indtil videre. The Rock er åbenbart den hemmelige ingrediens, der skal til for at skrue en god actionbasker sammen.
Gravatar

#20 wiseguy 10 år siden

Glimrende actionfilm meeen! den kommer ikke helt op i samme klasse som 5eren.
4/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: