Skeptiske kritikere vil sige, at “Fast & Furious 6” har for meget af det gode. For mange nervepirrende bilræs, for mange dumsmarte bemærkninger, for mange nævekampe, for meget, ja, action… Men i denne anmelders øjne rummer “Fast & Furious 6” altså den helt rette dosis af alle disse ingredienser. Justin Lins talent ligger i at skabe et filmunivers, der er så hæsblæsende, så gribende og så medrivende, at det er lige før, man kan lugte benzinen og mærke vinden efter den ræsende bil, mens man sidder i biografmørket. “Fast & Furious 6” er med andre ord en film, hvor man bliver i sit sæde bagefter bare for lige at puste ud. Og dét, mine damer og herrer, er sådan man definerer en god actionfilm.
#1 danish99 11 år siden
#2 The Vossen 11 år siden
#3 Slettet Bruger [350542455] 11 år siden
#4 Ericmase 11 år siden
#5 elwood 11 år siden
Der har da også været nogle Action kvinder gennem tiden, men ja det er måske noget man ser mindre til nu her, end før i tiden.
Female action heroes
At det så er nemmer og nævne mandlige action helte, er så en hel anden ting self.
Glæder mig til og se filmen 5'eren var rigtig underholdende, især morede jeg mig herligt over den forbandet bankboks i slutningen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 Hr. Nielsen 11 år siden
#7 McPeter 11 år siden
Men det *er* en sjov film at se og hvis man kunne lide 4'eren og 5'eren, så bør man helt sikkert se den.
6 / 10
#8 wiseguy 11 år siden
Jeg var pjattet med 5eren, så jeg glæder mig til mandag, hvor jeg selv ka’ fælde dom.
#9 Snipp 11 år siden
#10 Outbound Sith 11 år siden
Owned! ;)
Fox Mulder