Skeptiske kritikere vil sige, at “Fast & Furious 6” har for meget af det gode. For mange nervepirrende bilræs, for mange dumsmarte bemærkninger, for mange nævekampe, for meget, ja, action… Men i denne anmelders øjne rummer “Fast & Furious 6” altså den helt rette dosis af alle disse ingredienser. Justin Lins talent ligger i at skabe et filmunivers, der er så hæsblæsende, så gribende og så medrivende, at det er lige før, man kan lugte benzinen og mærke vinden efter den ræsende bil, mens man sidder i biografmørket. “Fast & Furious 6” er med andre ord en film, hvor man bliver i sit sæde bagefter bare for lige at puste ud. Og dét, mine damer og herrer, er sådan man definerer en god actionfilm.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 danish99 10 år siden

The rock har gjort filmen meget bedre. A elendige Kim kold er med må vi leve med.
King
Gravatar

#2 The Vossen 10 år siden

Et udmærket action-flick, men ikke den dybere opfinder-ské. Men hallo, er det virkelig også nødvendig i en "Fast and the Furious"- film? Jeg var i hvert fald underholdt, men lad for Guds skyld den næste store mestdrskurk have noget seværdigt at byde på. Specielt når der ér snak om sådan en vis herre.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [350542455] 10 år siden

Haha, jeg glæder mig allerede!
Gravatar

#4 Ericmase 10 år siden

Haha, det er fandme en god anmeldelse og jeg er helt enig!
Elskede Stathams cameo til sidst da han siger: "Dominic Toretto: You dont know me. But your about to...!"
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#5 elwood 10 år siden

Hendes fandenivoldskhed var savnet i de sidste par film, og det er godt at se hende vende tilbage som en kvinde, der helt og holdent kan forsvare sig selv - noget man desværre sjældent kan sige om kvinder i actionfilm.

Der har da også været nogle Action kvinder gennem tiden, men ja det er måske noget man ser mindre til nu her, end før i tiden.

Female action heroes

At det så er nemmer og nævne mandlige action helte, er så en hel anden ting self.

Glæder mig til og se filmen 5'eren var rigtig underholdende, især morede jeg mig herligt over den forbandet bankboks i slutningen.




J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 10 år siden

En kvinde der anmelder en drengerøvsfilm og giver den fantastisk kritik...Nu er jeg forvirret;) Ej pjat....Det lyder som filmen forsætter i samme voldsomt underholdende stil som forrige film. Personligt har jeg ikke kunne lide en eneste af filmene (okay, den første var middelmådig i det mindste), uden netop den sidste. Jeg tror sgu jeg finder på at se denne også nu:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7 McPeter 10 år siden

Fast & Furious 6 er vanvittig god drengerøvsunderholdning, men den lider under at have et alt for stort persongalleri, huller i plottet, unødvendige scener og nogle enormt utroværdige actionscener. Synes at den over-the-top action der var i 5'eren var nemmere at spise, men 6'eren kammer over. Desuden kører flere af bilerne som var de på skinner.

Men det *er* en sjov film at se og hvis man kunne lide 4'eren og 5'eren, så bør man helt sikkert se den.

6 / 10
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 wiseguy 10 år siden

Med fare for at lyde fordomsfuld, så er det jo en ret blæret anmeldelse af en total drengerøvsfilm skrevet af en trunte ;-)
Jeg var pjattet med 5eren, så jeg glæder mig til mandag, hvor jeg selv ka’ fælde dom.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9 Snipp 10 år siden

Jeg kan virkelig ikke se hvordan folk kan lide de seneste fast and the furious film. 1'eren er jo helt klart den bedste, og hvad det lige præcis siger om bilræs, og hvad filmen skal handle op. 2'eren var fed nok, fordi Tyrese Gibson var med og gav lidt humor til filmen, men stadig ikke så fed som 1'eren. 3'eren var kun fed fordi det var drift, og tog en anden måde på hvordan bilræs kan være. 4'eren var direkte bæ og lort, og skulle aldrig have været lavet. 5'eren gjorde det bedre, og var fin nok fordi the rock var med, men stadig slet ikke i league med 1'eren. Så vi må se hvor 6'eren ender. Jeg håber den bliver lige så god som 1'eren, eller trods alt tæt på. Men noget jeg vil bruge penge på at se? Nope.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#10 Outbound Sith 10 år siden

Fra "The Last Stand"-tråden:

http://filmz.dk/forum/anmeldelser/last-stand-the-78949/page1#2 skrev:
... [H]vorfor er det ikke en mand der anmelder denne film? Det er TYDELIGVIS en mande/drengerøvs film. Man kan jo ikke bruge Nadias anmeldelse til noget - det er jo næsten givet på forhånd at hun ikke kan lide den.


http://filmz.dk/forum/anmeldelser/last-stand-the-78949/page1#5 skrev:
Ah, nu må I sgu' lige - inde på redaktionen!
Denne anmelder har gennem længere tid ALTID fået tjansen, når det hele var lidt tumpet, gammeldaws' og alt andet end hipt!


Owned! ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: