I filmens afsluttende og dybt bevægende scene omfavner de to søstre hinanden, imens lillesøster Tyler erklærer, at hun hader Mia. Men i hendes krop og udtryk er der intet spor af had, men det stik modsatte – hun har aldrig lært at udtale kærlighedens sprog. Så for at blive i filmens unikke tone vil jeg bramfrit erklære, at jeg hader denne film af hele mit hjerte.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmkorn.dk 13 år siden

Tak for slutningen. Idiot!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 wimmie 13 år siden

Hvorfor afsløre filmens slutning i denne anmeldelse?
Altså jeg ved godt at det nok næppe er en "whodunnit" eller noget, men derfor er det da alligevel god kotume at man ikke leverer spoilers (og da slet ikke slutningen med replikker og det hele) i en anmeldelse.

:/

Anyway, jeg skal vist snart have fat i denne film, har kun hørt gode ting om den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 Highland Park 13 år siden

#1 & #2: Tak for advarslen...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 Skeloboy 13 år siden

Ja, synes også det er dybt hamrende tåbeligt. Jeg skimmer generelt kun anmeldelser, så fik lige med noget i stil med: "især hen i mod slutningen, hvor..:"

Hvis man afslører noget vigtigt i en film, skal det skrive på foran, ellers er det ikke god stil.

Uanset hvad, så skylder Nihilisten mig 60 kr, for blev nødt til at købe den jo...:)
Gravatar

#5 RasmusFL 13 år siden

'Jamen slutningen er jo symbolsk og kan tolkes på mange måder, derfor er der ingen 'afsløring' gemt i, at jeg fortæller om min egen opfattelse af den'

Kan næsten se for mig at det bliver Nihilistens svar. Hvordan skal man ellers prøve at redde en bommert som denne i land? Fucking tåbeligt
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#6 elwood 13 år siden

Jeg vidste ikke Niels Friid var blevet gæsteanmelder 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Twister 13 år siden

Jeg skal selv ind og se filmen i øst for paradis på mandag. glæder mig :) angående de ovenstående indlæg så tilslutter jeg mig at der burde være advaret om spoilers.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8 Muldgraver 13 år siden

Den film må jeg vist hellere få set i morgen.

Lagde heldigvis ikke mærke til spoilere, selvom jeg da nu har en anelse...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 13 år siden

En anmeldelse er ikke en analyse, så spoileralert eller ej, slutningen skal ALDRIG afsløres i en anmeldelse. Er ellers meget interesseret i at læse anmeldelsen grundet den høje karakter, men med advarslerne in mente, så dropper jeg den sgu.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 Skeloboy 13 år siden

#9 - yir...jeg skippede lige anmeldelsen for at læse konklusionen, og så lige kort sætningen" hen i mod slutningen"...

Skriv ny kommentar: