“Forrest Gump” er en tidløs hyldest til menneskets viljestyrke. Den er nøjagtig lige så opløftende, morsom og aktuel i dag, som den var tilbage i 1994. Indimellem fortaber Robert Zemeckis’ Oscar-sluger sig dog i overflødige gennemgange af det 20. århundredes begivenheder, men selvom filmen altså ikke er perfekt, så er udgivelsen det dæleme. Transferet er superbt, lydsporet ligeså, og der er timevis af ekstramateriale, som alt sammen er værd at bruge tid på. Et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 BN 12 år siden

Thomas E. Nielsen (29) skrev:
Man kan stadig skrive i den her tråd.


Det vil jeg også lige prøve:

Bla-bla-bla ........ kuk!

Jo, du har ret! Det kan man sandelig!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#32 HonoDelLoce 12 år siden

Er der i øvrigt en eller anden feature på filmz, at selvom man har skrevet i en tråd - og dermed "følger" den - så bliver det forældet?

For jeg kan da se, at jeg har skrevet i denne tråd tidligere, men den kommer ikke frem under min liste af tråde nu...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#33 Kruse 12 år siden

HonoDelLoce (32) skrev:
Er der i øvrigt en eller anden feature på filmz, at selvom man har skrevet i en tråd - og dermed "følger" den - så bliver det forældet?

For jeg kan da se, at jeg har skrevet i denne tråd tidligere, men den kommer ikke frem under min liste af tråde nu...


Ja, hvis man ikke skriver i en tråd i lang tid, så ryger den automatisk af ens "følger"-tråde. Det har jeg i hvert fald lagt mærke til en del gange.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#34 HonoDelLoce 12 år siden

Alrighty! Det er jo sådan set meget rart at vide :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: