Jeg nød den gamle “G.I. Joe”-tegnefilmserie som barn og legede meget med actionfigurerne, men jeg ville hellere bruge to timer på at ransage mine forældres støvede loft for at finde mit gamle legetøj, end jeg vil gense “G.I. Joe – Gengældelsen”. Forunderligt uhumoristisk, ujævn, kedelig og visuelt uinteressant… der har været mange dårlige blockbusters i år, men ingen værre end denne. Filmens tilhængere kan dog glæde sig over, at billedsiden ser fremragende ud i HD (og den konverterede 3D-billedside har bestemt sine øjeblikke), og at skivens lydspor også leverer varen. Det medfølgende ekstramateriale er heller ikke dårligt, men personligt kan jeg desværre ikke sige det samme om filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Ericmase 10 år siden

The Insider (9) skrev:
Sammenlagt kan "Man of Shit" og "Pacific Rim" snige sig op på "Battleship"s karakter :-)


Jeg har en særlig film jeg vil lave:

"Man of Steel that took a Shit Into the Darkness of Pacific Rim with a Fast & Furious (times 6) Robert Downey Jr. that calls himself Iron Man (the third)"

Kan den mon overhale både "Man of Steel", "Pacific Rim" og "Battleship" i stjerner? :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12 The Insider 10 år siden

Intet kan overhale "Battleship". Undtagen hvis Paul Greengrass laver toeren.
War. War never changes.
Gravatar

#13 Lars.dk 10 år siden

Årets lorte film.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#14 Patriarch 10 år siden

Jeg tænker stadig på om eddikesyre smager bedre end muggent brød.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#15 Ericmase 10 år siden

The Insider (12) skrev:
Intet kan overhale "Battleship". Undtagen hvis Paul Greengrass laver toeren.


Og husk nu masser af rystende billeder! :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16 The Insider 10 år siden

#14, hehe! Jeg tror lige, vi laver det om til almindelig eddike ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#17 moulder666 10 år siden

The Insider (16) skrev:
#14, hehe! Jeg tror lige, vi laver det om til almindelig eddike ;-)


Her troede jeg ellers lige, at Filmz var blevet en af de hjemmesider, der arbejdede på at skaffe potentielle vindere af Darwin Awards! ;-)

(Google det, hvis det ikke giver mening)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#18 Slettet Bruger [1976803261] 10 år siden

Jeg var faktisk overraskende godt underholdt af denne film og jeg synes, at den første var noget loooort! Det må åbenbart være The Rock-faktoren, der gør et eller andet. :D
Gravatar

#19 Lehrmann 10 år siden

De skulle enten have valgt helt at udlade Tatum eller også skulle de have skudt en helt ny film.

Uden at være stor fan af Chaning Tatum, så er det nemlig voldsomt, som anmeldelsen også forklarer, hvor meget filmen mister sin seer efter det første kvarter.

Det hele er i sidste ende et spørgsmål om indtjening. The Rock gør det bedste han kan, men når man bliver lovet bad ass-teamwork, så nytter det ikke noget, at skyde sig selv i røven, før man er kommet i gang.
Gravatar

#20 Kaltoft 10 år siden

Så siden den kom i biffen så er den blevet 2 stjerner dårligere :)

Skriv ny kommentar: