Jeg nød den gamle “G.I. Joe”-tegnefilmserie som barn og legede meget med actionfigurerne, men jeg ville hellere bruge to timer på at ransage mine forældres støvede loft for at finde mit gamle legetøj, end jeg vil gense “G.I. Joe – Gengældelsen”. Forunderligt uhumoristisk, ujævn, kedelig og visuelt uinteressant… der har været mange dårlige blockbusters i år, men ingen værre end denne. Filmens tilhængere kan dog glæde sig over, at billedsiden ser fremragende ud i HD (og den konverterede 3D-billedside har bestemt sine øjeblikke), og at skivens lydspor også leverer varen. Det medfølgende ekstramateriale er heller ikke dårligt, men personligt kan jeg desværre ikke sige det samme om filmen.
#1 Hulemanden 11 år siden
#2 Ispep 11 år siden
Nuvel, der blev nævnt "persongalleri" i Fast 6 kontra her, og for mig var der sgu ikke den afgørende forskelle, selvom jeg også var bedre underholdt af Fast 6.
Jeg var faktisk mildt underholdt af denne efterfølger, som jeg faktisk synes bød på god action i flere perioder, både old-school, men også en del computerlavet. Jeg fandt den derfor overraskende middelmådig og ikke så rædselsfuld som etteren.
#3 The Vossen 11 år siden
#4 The Insider 11 år siden
#5 Batsy 11 år siden
#6 The Insider 11 år siden
#7 Batsy 11 år siden
Sikke dog et had, hold da op! :D
#8 Ericmase 11 år siden
Enig. "Man of Steel" og ISÆR "Pacific Rim" er bedre end "Battleship" (he's gonna kill me now... I think)!
#9 The Insider 11 år siden
#10 Mister Marvel 11 år siden
Ja, men husk nu på (ja, nu begynder jeg at moralisere igen:-) . ) at vi kan sgu ikke forvente andet af denne franchaiser(forkert stavet denne gang) , men synes den var god nok, men hvad jeg elskede var nu ninja-delen, fordi denne var storm shadow, jinx, og snake eyes, da ninjaer og ikke blot lejesoldater, på hver deres side af hegnet, så dette elskede jeg personligt.
At det generelt er gammel vin på nye flasker, dette er sandt, som amen i kirken, men dette er mainstream, og tror ikke det ændrer sig i lang tid...............