Jeg nød den gamle “G.I. Joe”-tegnefilmserie som barn og legede meget med actionfigurerne, men jeg ville hellere bruge to timer på at ransage mine forældres støvede loft for at finde mit gamle legetøj, end jeg vil gense “G.I. Joe – Gengældelsen”. Forunderligt uhumoristisk, ujævn, kedelig og visuelt uinteressant… der har været mange dårlige blockbusters i år, men ingen værre end denne. Filmens tilhængere kan dog glæde sig over, at billedsiden ser fremragende ud i HD (og den konverterede 3D-billedside har bestemt sine øjeblikke), og at skivens lydspor også leverer varen. Det medfølgende ekstramateriale er heller ikke dårligt, men personligt kan jeg desværre ikke sige det samme om filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hulemanden 10 år siden

Denne anmeldelse gengiver mere eller mindre min oplevelse af filmen. Måske er to stjerner lidt generøst med tanke på budgettet. Helt igennem en elendig film.
Gravatar

#2 Ispep 10 år siden

Denne anmeldelser passer MEGET bedre på en film som Battleship :D

Nuvel, der blev nævnt "persongalleri" i Fast 6 kontra her, og for mig var der sgu ikke den afgørende forskelle, selvom jeg også var bedre underholdt af Fast 6.

Jeg var faktisk mildt underholdt af denne efterfølger, som jeg faktisk synes bød på god action i flere perioder, både old-school, men også en del computerlavet. Jeg fandt den derfor overraskende middelmådig og ikke så rædselsfuld som etteren.
Gravatar

#3 The Vossen 10 år siden

Så Duke dør altså. Jeg ved ikke om man kan kalde det en spoiler, eftersom filmen er så ringe åbenbart, at man ikke kunne være mere ligeglad?
Gravatar

#4 The Insider 10 år siden

#3, det er med i traileren, blev rapporteret i et hav af nyheder og sker efter knap 15 minutter :-) Og så følte jeg også, at det var min pligt at nævne det, da det kunne haven potentielt afskrækkende effekt ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 Batsy 10 år siden

Altid noget at den her nu blevet den værste blockbuster, og ikke længere man of steel. Du er hermed reddet ud af Justice league top 10 skurke! Superman er dog stadig ret sur på dig, men godt du har mig til at smide lidt kryptonit donuts efter ham.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 The Insider 10 år siden

#5, Man of Shit er lige præcis 0,0000000001 stjerne bedre!
War. War never changes.
Gravatar

#7 Batsy 10 år siden

The Insider (6) skrev:
#5, Man of Shit er lige præcis 0,0000000001 stjerne bedre!


Sikke dog et had, hold da op! :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 Ericmase 10 år siden

Batsy (7) skrev:
Sikke dog et had, hold da op! :D


Enig. "Man of Steel" og ISÆR "Pacific Rim" er bedre end "Battleship" (he's gonna kill me now... I think)!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 The Insider 10 år siden

Sammenlagt kan "Man of Shit" og "Pacific Rim" snige sig op på "Battleship"s karakter :-)
War. War never changes.
Gravatar

#10 Mister Marvel 10 år siden

har ikke set blu-ray versionen og ved godt den er lidt længere end dvd-udgaven, men jeg vil indrømme at jeg synes godt nok om filmen, har jeg set bedre ???
Ja, men husk nu på (ja, nu begynder jeg at moralisere igen:-) . ) at vi kan sgu ikke forvente andet af denne franchaiser(forkert stavet denne gang) , men synes den var god nok, men hvad jeg elskede var nu ninja-delen, fordi denne var storm shadow, jinx, og snake eyes, da ninjaer og ikke blot lejesoldater, på hver deres side af hegnet, så dette elskede jeg personligt.

At det generelt er gammel vin på nye flasker, dette er sandt, som amen i kirken, men dette er mainstream, og tror ikke det ændrer sig i lang tid...............

„Be who you want to be, not what others wants to see.``

Skriv ny kommentar: