Jeg nød den gamle “G.I. Joe”-tegnefilmserie som barn og legede meget med actionfigurerne, men jeg ville hellere bruge to timer på at ransage mine forældres støvede loft for at finde mit gamle legetøj, end jeg vil gense “G.I. Joe – Gengældelsen”. Forunderligt uhumoristisk, ujævn, kedelig og visuelt uinteressant… der har været mange dårlige blockbusters i år, men ingen værre end denne. Filmens tilhængere kan dog glæde sig over, at billedsiden ser fremragende ud i HD (og den konverterede 3D-billedside har bestemt sine øjeblikke), og at skivens lydspor også leverer varen. Det medfølgende ekstramateriale er heller ikke dårligt, men personligt kan jeg desværre ikke sige det samme om filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Slettet Bruger [1976803261] 10 år siden

Kaltoft (20) skrev:
Så siden den kom i biffen så er den blevet 2 stjerner dårligere :)


Hvis du taler om biografanmeldelsen på filmz, så er det faktisk tre stjerner... og vigtigere: to forskellige anmeldere.
Gravatar

#22 Kruse 10 år siden

Bruno (21) skrev:
Hvis du taler om biografanmeldelsen på filmz, så er det faktisk tre stjerner... og vigtigere: to forskellige anmeldere.


Vil det sige at Filmz.dk ikke er et hive-mind, men består af forskellige anmeldere med forskellige meninger? o_O
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#23 Big Daddy 10 år siden

Kruse (22) skrev:
Vil det sige at Filmz.dk ikke er et hive-mind, men består af forskellige anmeldere med forskellige meninger? o_O
Indimellem kunne jeg næsten mistænke dig for, at du sad og lurede og håbede på, at der kom sådanne kommentarer, kun for at du kunne fyre dine remser af;)
Os, De Konforme
Gravatar

#24 The Insider 10 år siden

Jeg håber på, at der kommer sådanne kommentarer, for jeg nyder, når Kruse fyrer sine remser af!
War. War never changes.
Gravatar

#25 Big Daddy 10 år siden

The Insider (24) skrev:
Jeg håber på, at der kommer sådanne kommentarer, for jeg nyder, når Kruse fyrer sine remser af!
Klart;)
Os, De Konforme
Gravatar

#26 Mister Marvel 10 år siden

hvorfor er det ´´klart ´´ ???????????????
„Be who you want to be, not what others wants to see.``

Skriv ny kommentar: