En fin dvd udgivelse der bestemt er filmen værdig. Den tekniske præsentation kunne være bedre, men det filmiske indhold er langt over gennemsnittet.
En fin dvd udgivelse der bestemt er filmen værdig. Den tekniske præsentation kunne være bedre, men det filmiske indhold er langt over gennemsnittet.
Skriv ny kommentar:
#1 DarkLight 19 år siden
Det eneste jeg lige kan sætte en finger på er kommentarsporene. Gabende kedelige og nærmest refererende. Havde håbet på at Zack virkelig havde noget at fortælle, nu hvor han havde fingeren på overalt. Desværre nej. Disse kan man slet springe over.
5 / 6
#2 dyg 19 år siden
5/6
#3 davenport 19 år siden
Det lyder som noget for mig. Skal jeg forstå det som om det var en film i samme "genre" som Fargo? - Det lyder lidt sådan i din beskrivelse af lagdelt film.
Så er jeg nemlig på vej til DVDpusheren..
#4 El vez 19 år siden
Jeg har svært ved at sidestille denne film med "Fargo", som i min bog er en af de bedste Coen film og en af dem der har sin helt egen unikke stil.
Genremæssigt ligger "Garden State" et sted mellem "Ghost World" og "Lost In Translation", men den er helt sin egen og bedre end de to førnævnte.
#5 davenport 19 år siden
Og Fargo ER den bedste Coen i min bog, Ja, en af de bedste film nogensinde!
#6 dyg 19 år siden
#7 davenport 19 år siden
#8 Riqon 19 år siden
#9 chandler75 19 år siden
Hvor er det dog synd for Zack at han frivilligt har taget nervemedicin siden han flyttede hjemmefra og hvor er dog synd for Natalie Portman at hun ikke kan holde sine kæledyr i live og hvor er det dog synd for alle vennerne, at de ikke er kommet videre i deres liv...
Det her er en film om Generation X-wannabes, 10 år efter Generation X gik af mode.
#10 chandler75 19 år siden