Mens kassetænkningen har sat sit tunge præg, dundrer “Ghost Rider” desperat derudad i en tomgang af ensformige knaldeffekter og rappe replikker. Og tilbage bliver kun en djævelsk hovedpine udløst af tanken om, at filmen desværre nok skal få den efterfølger, som den så målrettet stræber efter.
#11 filmz-Wizard7 17 år siden
#12 filmz-Kadann 17 år siden
Ok, en random guy på internettet giver den 9/10, så må jeg hellere ofre penge på den.
#13 filmz-xlarti 17 år siden
Jeg var grundigt underholdt, men jeg er så også en af de freaks der elskede Daredevil og købte begge versioner.
#14 filmz-hvidberg 17 år siden
#15 filmz-Kadann 17 år siden
Det skulle vel ikke være så svært at forstå? Anmeldere, hvis smag man kender, giver filmen en dårlig karakter - en tilfældig person giver den superkarakter og skriver at den er alle pengene værd.
Need I say more..?
#16 filmz-hejboel 17 år siden
Det handler jo om, som forbruger, at kende sin anmelder, vide hvilke punkter man enes om, og hvilke man distancerer sig fra..
hvis bare man kender anmelderen, ved man jo også rimeligt, hvordan man selv vil have det med filmen..
#17 filmz-xlarti 17 år siden
#18 filmz-Kadann 17 år siden
Det er jeg klar over og det er jo netop også min pointe: at man ikke kan bruge et indlæg til noget som ikke giver nogle argumenter for hvorfor man skal se filmen.
#17 -
Hvilke elskede anmeldere taler du om? Jeg kom med en spydig bemærkning, fordi jeg er en kende træt af udtalelser, som ikke forsøger at underbygge hvorfor filmen skulle have en høj karakter.
Hvis du og andre er glade for filmen, fint, men så må I vel også kunne forklare HVORFOR I er glade for filmen, ikke?
Og jeg argumenterer i øvrigt ikke for at anmelderen/almelderne har facitlisten, men siger 90 ud af 100 mennesker at en film er noget lort, er der nok større chance for at det er sandt, end hvis 1 ud af 100 siger det. Ikke dermed sagt, at man ikke kan være enig med den ene, men ARGUMENTÉR for sagen.
Dine argumenter, indtil videre, har været "Eva Mendez" og "men jeg er så også en af de freaks der elskede Daredevil", ikke ligefrem tunge argumenter for at denne film skulle være god.
#19 filmz-Wizard7 17 år siden
1: Jeg synes at filmen er god, fordi den har en oka historie, special effekterne er i topklasse, skuespillerne er gode i deres roller, og så er der selfølgelig baben, Eva Mendes. Hvis jeg skal give minusser, så er det fordi, at jeg ikke synes at skuespillerne altid reagerere som de skal, og historien er nogenlunde den samme som i f.eks. Spider-Man.
2: Jeg synes ikke at anmelderen er fair i sin bedømmelse, for du får snart ikke en bedre superhelte film end sådan en her. Ja måske er historien ikke til og prale af, og ja måske er skuespillerne ikke super godt, men hva med alle de andre ting som gør at den er en tur i biffen værd?
Det var alt, vil gerne have nogle argumenter hvis I gider og skrive ;)
#20 Slettet Bruger [1100966670] 17 år siden
Og så synes jeg ikke filmen er nær så børnevenlig og lys som så mange af de ovenfor nævnte film - der er gjort meget ud af den dystre stemning. Og figurerne har (selvom de er meget overfladiske) langt mere dybde end gennemsnitsfigueren i en tegneseriefilmatisering har.
Filmen kan ses, hvis man trænger til en gang hjerneløs action, hvor halvdelen af ens hjerneaktivitet bruges til at tage popcorn ind i munden og lade tankerne vandre.
Bedste film, som Mark Steven Johnson er involveret i, selvom det på ingen måde siger ret meget. Se den, hvis du kan lide The Punisher - den B-films agtige måde, hvorpå den er lavet, minder meget om denne films udførelse.
3/6 herfra...