Mens kassetænkningen har sat sit tunge præg, dundrer “Ghost Rider” desperat derudad i en tomgang af ensformige knaldeffekter og rappe replikker. Og tilbage bliver kun en djævelsk hovedpine udløst af tanken om, at filmen desværre nok skal få den efterfølger, som den så målrettet stræber efter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-Randy Savage 17 år siden

sikke da en utrolig dårlig film, den var så dårlig at det blev helt komisk ja og skuespillet føj da! Det bedste ved filmen er det tidspunkt hvor Crazy Train kører i baggrunden.....
Gravatar

#42 macel 17 år siden

jeg tror at filmen nok skal blive god, efter de trailers jeg har set. Det var min ynglings serie da jeg var lille, jeg slugte det råt, dengang, og syntes han var sej. Med det flammende hoved.Jeg viste min søn,traileren og han blev også helt vild, så vi skal ned og se den.
Gravatar

#43 filmz-thore 17 år siden

Jeg syntes det var en ganske udemærket film, effekterne var gode, Soundtacket var for cool (Det manglede dog lige: Johnny han var li' ved at bliv sindsyg).

Jeg syntes nu Cage var meget god i rollen, og Sam Elliott var som sædvanlig cool. Eva Mendes skal ikk spille godt, bare have de frække bluser på!

Og helt ærlig, Mephistopheles var for cool, der var virkelig stil over drengen der.

Det er en ganske udemærket drengerøvs film, 3/5
Gravatar

#44 filmz-Erroneus 17 år siden

Gaaab en gang crap, det var da helt så utroligt historien kiksede og så de "kampe" han skulle gennemføre var godt nok lidt hurtigt over, det virkede meget plat.

Men det var masser af fede one-liniers, nå nej fede var de jo så heller ikke.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#45 armadillo 17 år siden

Pinlig, pinling, pinlig! Jeg havde meget lave forventninger, men jeg troede ikke jeg skulle helt derned. Jeg har netop set filmen i biffen med et par venner, og vi sad alle og krummede alle lemmer.

1/6 herfra, beklager. Eneste plus må være den konstant prominente kavalergang ;)
Gravatar

#46 filmz-kk84 17 år siden

dårlig film sammenlignet med spiderman, batman osv. kedelig i længden men små momentvis fede scener giver den 2* istedet for 1*...
husk at se Tmnt den 30. marts ;)
Gravatar

#47 nygaardpetersen 17 år siden

elendig film! 1/6 kan i hvertfald ikke blive til mere! Selvom jeg synes daredevil er dårlig slår den nu den her
Gravatar

#48 PredatorX 17 år siden

Så den lige forleden. Desværre.

Mere ringe film skal man godt nok lede med lys og lygte efter. Intet i den her film kan kaldes godt håndværk. Okay måske lige pånær effekterne som jo er udemærket, uden at være sindsoprivende, men det er måske fordi "historien" og skuespils præstationerne er så ringe at den suger al kraft ud af alt hvad der kunne være godt. Selve grundhistorien synes jeg at kunne ane, kunne være blevet til noget i hænderne på en bedre instruktør/historie fortæller, men Hr. Johnson må siges at være talentløs udover det sædvanelige. Nicholas Cage tager den på autopilot, og man kan vel efterhånden kun sige at han har lavet et par enkelte gode film. Men smag og behag hvad ham angår, jeg kan ikke lide ham, og da slet ikke efter denne omgang skoldhed pis.

0.5/6

Denne film henvender sig vel i virkeligheden til samme publikum som æder film som Epic Movie etc råt?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#49 Slettet Bruger [1100966670] 17 år siden

#48: Der er vel forskel på at se dette som middelmådigt, ligegyldigt & hjernetomt action, og have en virkelig elendig humor?
Gravatar

#50 PredatorX 17 år siden

Ikke efter min mening. Det er nemlig ikke det at have virkelig elendig humor. Problemet er at have virkelig elendig smag. Hjernetomme action film kan sagtens laves en million gange bedre end Ghost Rider. Se bare 300, hvilket jeg vil mene er at pragt eksemplar i sin genre. Den prøver ikke at være mere end den er. Det gør Ghost Rider desværre. Bare det at et så elendigt manus er filmet bør være bevis nok.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: