Mens kassetænkningen har sat sit tunge præg, dundrer “Ghost Rider” desperat derudad i en tomgang af ensformige knaldeffekter og rappe replikker. Og tilbage bliver kun en djævelsk hovedpine udløst af tanken om, at filmen desværre nok skal få den efterfølger, som den så målrettet stræber efter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 duuk74 17 år siden

Tjae hvis den er lavet i samme stil som The Punisher (som i øvrigt på Dansk skulle hedde "Strafferen"), så er jeg da med på spøgen.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#32 filmz-Wizard7 17 år siden

Le Samouraï: Hehe, oka. Bare liiiige et spørgsmål. Hvorfra ved du at jeg hedder Bjarke? Og jeg er altså 17 år.
Gravatar

#33 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#32 - Det er da fordi, jeg er helt vildt synsk!

(... og så lidt fordi, det står i din profil, når man klikker på dit nick ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#34 filmz-Wizard7 17 år siden

Le Samouraï: Sorry, kunne jeg have regnet ud hehe. Kan jeg ikke få dit nummer eller msn?
Gravatar

#35 filmz-sanjo 17 år siden

Woot
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#36 Slettet Bruger [1100966670] 17 år siden

#31: Nu var det mig der sammen lignede den med The Punisher (Det navn må ALDRIG oversættes!), så jeg vil lige fortælle, hvorfor jeg sammenlgner dem: Begge film lægger i mine øjne på ingen måde skjul på at være B-film, hverken når det kommer til skuespillerpræstationer eller effekter, og så har begge film en totalt corny humor og begge helte er virkelig badass i en grad, som kun b-films helte kan være.
Gravatar

#37 duuk74 17 år siden

#36 Jep det var også det jeg regnede med. :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#38 filmkorn.dk 17 år siden

Umådelig amatøragtig og ufrivilligt komisk. Cage er cool som altid, men kan intet stille op mod et ultra tyndt rodet manuskript, og nogle af de meste elendige lydeffekter (jeg tænker på stemmerne) jeg nogensinde har hørt.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#39 Munchkim 17 år siden

Syntes hverken den var direkte dårlig eller direkte god. Dog var jeg meget skuffet at Stan Lee ikke lavede sin sædvanlige cameo.
Gravatar

#40 elwood 17 år siden

#39 fordi Stan Lee, ikke har været med til at skabe netop denne karakter.

han blev skabt af Ray Krank, og Dick Ayers
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: