Instruktør James Gunn er ny i den her kulørte storfilmsliga. Han fik et lille gennembrud med en slags parodi over superheltegenren med den skæve “Super”, men den led også under en grad af skizofreni, som mere markant præger “Guardians of the Galaxy”. Marvel kunne have fundet en fin ferie-franchise hos vogterne af galaksen, men de må nok indstille sig på at skulle grave lidt endnu.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 Batsy 10 år siden

Riqon (100) skrev:
Jeg mente selvfølgelig during. Klokken var altså halv ét. :p

I didnt notice! But then again im a grammar retard B)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#102 armadillo 10 år siden

Ud fra de 25 stemmer brugerne har givet, så ser det da ud til, at de fleste er ret vilde med den. Pt. står den på 5,24 i karakter. Absolut i den ende vi skal være ;)
Gravatar

#103 Riqon 10 år siden

armadillo (102) skrev:
Pt. står den på 5,24 i karakter. Absolut i den ende vi skal være ;)

Den trak jeg lige ned med 0,01 point ved at give den 5. ;-)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#104 Slettet Bruger [1174292716] 10 år siden

Riqon (103) skrev:
Den trak jeg lige ned med 0,01 point ved at give den 5. ;-)

HATER!
Gravatar

#105 Riqon 10 år siden

bruno (104) skrev:
HATER!

FANBOY!
Gravatar

#106 Slettet Bruger [1174292716] 10 år siden

Og så har vi vist fået overstået den obligatoriske svinekamp i denne omgang. :D
Gravatar

#107 Riqon 10 år siden

Jeps. Det er godt at være effektiv, så kan vi lissom komme videre i programmet. :)
Gravatar

#108 T. Nielsen 10 år siden

Kan i to ikke oprette en tråd til jeres wall of text diskussioner?
Baby, it's cold outside
Gravatar

#109 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

Riqon (97) skrev:
Min teori er, at Morten bare vil være Rasmus Modsat - denne unikke anmelder, som ikke mener det samme som alle andre - og derfor opdigter han ting at kritisere filmen for.

Prøver aldrig at gætte, hvad mine kolleger synes. Koncentrerer mig om mit eget. Men for faktaboksens skyld så vil jeg da lige indskyde, at blandt dagbladene så blev der givet flest 4-stjerner, Pol gav også 3 som Filmz. Berlingske og BT stak som de eneste af i toppen.
Gravatar

#110 Riqon 10 år siden

Morten Vejlgaard Just (109) skrev:
Men for faktaboksens skyld, så vil jeg da lige indskyde, at blandt dagbladene så blev der givet flest 4-stjerner, Pol gav også 3 som Filmz. Berlingske og BT stak som de eneste af i toppen.

Du, for resten, der var engang, Filmz skrev disse ting under sektionen "Om filmen", altså hvad forskellige medier havde givet filmen af karakterer. Hvad skete der med det? Nu er det bare Filmz's egen karakter, man kan se.

Skriv ny kommentar: