Instruktør James Gunn er ny i den her kulørte storfilmsliga. Han fik et lille gennembrud med en slags parodi over superheltegenren med den skæve “Super”, men den led også under en grad af skizofreni, som mere markant præger “Guardians of the Galaxy”. Marvel kunne have fundet en fin ferie-franchise hos vogterne af galaksen, men de må nok indstille sig på at skulle grave lidt endnu.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Ispep 9 år siden

#10

Synes bare tit du inddrager anmelderne der skal bestemte tingene for dig. Finder jeg blot lidt pudsigt.
Gravatar

#12 Slettet Bruger [1174292716] 9 år siden

Ispep (11) skrev:
#10

Synes bare tit du inddrager anmelderne der skal bestemte tingene for dig. Finder jeg blot lidt pudsigt.


Selvom det var tilfældet, hvilket det ikke er, så kan det vel være dig ligegyldigt hvordan jeg vælger hvilke film, jeg vil se i biffen? :)

Eller er det et eller andet, du prøver at sige?
Gravatar

#13 Kruse 9 år siden

Jeg skal nok oversætte Bruno!

Hvad Ispep mener er at du skrev at du ville afvente anmeldelserne af "Interstellar", da du ikke var fuldstændigt blæst væk af traileren, så derfor mener Ispep at du overlader al ansvar til anmeldere i alle situationer med alle film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14 Slettet Bruger [1174292716] 9 år siden

Kruse (13) skrev:
Hvad Ispep mener er at du skrev at du ville afvente anmeldelserne af "Interstellar", da du ikke var fuldstændigt blæst væk af traileren, så derfor mener Ispep at du overlader al ansvar til anmeldere i alle situationer med alle film :)


Aaah, ok. Jeg undrede mig også over "tit", da jeg kun mindes at have omtalt anmeldelser et par gange indenfor det sidste døgns tid og ellers er det vist længe siden, jeg har udtalt om dette.
Gravatar

#15 Ispep 9 år siden

#12

Ramte jeg er nerve der? :) Jo selvfølgelig kan jeg være ligeglad. Det var såmænd blot en kommentar Bruno, så vigtig er du mig altså heller ikke.

#13

Hvad skal menneskeheden dog også gøre uden dig Kruse ;) Det var faktisk Marvel jeg havde i tankerne, da Bruno altid taler om deres succes og hvor godt de ofte lykkedes (kritisk og økonomisk). At han så også nævner det i formindelske med Interstellar, fremstod vel blot endnu tydeligere ;) Nuvel, jeg vil ikke spankes af jer to uartige grimme piger, så lad mig få sidste ord her, så er vi vel alle glade :)
Gravatar

#16 bjarke 9 år siden

Ikke uden sine begyndervanskeligheder. Historien er ikke vildt interessant og humoren rammer ikke plet hele vejen. Men bestemt både charmerende og veloplagt. Jeg ser frem til flere eventyr med den umage flok. Jeg giver den 4 ud af 6 stjerner.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#17 Slettet Bruger [1174292716] 9 år siden

#15 -

Nope, ingen nerve ramt. Jeg går bare ud fra, at du har fået benene forkert ud af sengen. Tag du en kop morgenkaffe ekstra og fyld evt. lidt whisky i koppen ved samme lejlighed, så bliver du både vågen og lidt mere afslappet på én og samme tid. :)
Gravatar

#18 Ispep 9 år siden

#17

Får jeg mere kaffe, så letter jeg :)
Gravatar

#19 Slettet Bruger [1174292716] 9 år siden

Ispep (18) skrev:
#17

Får jeg mere kaffe, så letter jeg :)


Så sus ned til den lokale kiosk og nap en 3-pak Unterberg, det gjorde underværker for mine morgenkunder, da jeg arbejdede på Nørreport station for år tilbage.
Gravatar

#20 Kruse 9 år siden

Ispep (15) skrev:
Hvad skal menneskeheden dog også gøre uden dig Kruse ;)


Jeg gruer ved tanken :D

Ispep (15) skrev:
Det var faktisk Marvel jeg havde i tankerne, da Bruno altid taler om deres succes og hvor godt de ofte lykkedes (kritisk og økonomisk). At han så også nævner det i formindelske med Interstellar, fremstod vel blot endnu tydeligere ;) Nuvel, jeg vil ikke spankes af jer to uartige grimme piger, så lad mig få sidste ord her, så er vi vel alle glade :)


Hehe, det var nu også kun fordi at jeg netop kom fra denne tråd direkte over til tråden med traileren til "Interstellar", hvor Brunos kommentar netop nævnte anmeldelser. Det passede perfekt i forhold til din kommentar! Så jeg kunne ikke dy mig at smide en kommentar :)

I øvrigt så er jeg ret sikker på at Bruno er stor nok fan af Marvel-filmene, til at han ikke lader anmeldelserne diktere om han skal se dem eller ej, og de gange han netop har bragt filmenes anmeldelser(og økonomi) på banen har netop været i diskussioner hvor den generelle modtagelse af filmene har været oppe at vende. Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået, uden at jeg skal kunne sige hvor rammende det i virkeligheden er.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: