Instruktør James Gunn er ny i den her kulørte storfilmsliga. Han fik et lille gennembrud med en slags parodi over superheltegenren med den skæve “Super”, men den led også under en grad af skizofreni, som mere markant præger “Guardians of the Galaxy”. Marvel kunne have fundet en fin ferie-franchise hos vogterne af galaksen, men de må nok indstille sig på at skulle grave lidt endnu.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Ispep 9 år siden

Jeg skal se den imorgen og tror på en bedre oplevelse.
Gravatar

#2 Morpheus 9 år siden

Skal se den d. 10. i IMAX i London. Har aldrig prøvet det før, så glæder mig helt vildt!

Forventer også en betydeligt bedre oplevelse end anmelderen her.
Gravatar

#3 knipsknips 9 år siden

Tænker også at se den. Også selvom anmeldelsen herfra ikke er prangende.
Gravatar

#4 Riqon 9 år siden

Når jeg prøver at gå ind på galleriet, får jeg "adgang nægtet" - sker det også for andre?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 Riqon 9 år siden

Foreløbig får den god modtagelse andre steder. 93% på Rotten Tomatoes (bare 4 rotten-anmeldelser). Trailerne har ikke rigtig fanget mig, men det kunne da være, man skulle give den en chance.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 Frederik 9 år siden

Det lyder som om, at det er blandingen af tonerne der var problemet for anmelderen. Det er netop det, jeg elsker ved Gunn. Håber også på en bedre oplevelse, når jeg smutter ind og ser den.


Gravatar

#7 tricopulus 9 år siden

jeg skal se den i aften , og hørte en dejlig anmeldelse fra tv2 film-eksperter her i go-morgen-tv, og den var dejlig positiv og dette forventer jeg også af filmen:-)
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#8 Slettet Bruger [1174292716] 9 år siden

Jeg og syv andre skal i biffen og se den på søndag, og jeg glæder mig til at se hvad Marvel kan få ud af en forholdsvis ukendt tegneserie.

Umiddelbart lader det til, at anmeldelserne overall er virkelig positive, så det lover jo godt.
Gravatar

#9 Ispep 9 år siden

#8

Du taler jo meget om anmelderne. Det kunne også være rart at ignorere dette og gå ind og se en film man blot gerne vil se.
Gravatar

#10 Slettet Bruger [1174292716] 9 år siden

#9 -

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår meningen med dit indlæg.

Skriv ny kommentar: