Endnu en gang er M. Night Shyamalan, der slog sit navn fast med syvtommersøm med den stærke “Den sjette sans”, efterhånden blevet garant for latterliggjort totalteater. Det gælder ikke mindst seneste hændelse, “The Happening”, som lander allerbagerst blandt de mest ligegyldige b-film. Samlet set er det en udgivelse med mangler, hvor hverken visuelt udtryk eller ekstramateriale imponerer, og hvor lyden er eneste element til at trække i den rigtige retning.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 myshkin 15 år siden

Nå, nå.. The Village var ikke så dårlig endda. Der må jeg lige rette dem, hr. Kaduffo. Pauvre er tilgængæld Signs (//rettet).. og ja, nu må vi se om han følger op med The Happening.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#2 PredatorX 15 år siden

0.5/6 herfra

ufrivilligt komisk makværk
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 nygaardpetersen 15 år siden

Ligesom #1 synes jeg nu egentlig også Village var ganske god. The Happening skuffede, men var dog ikke ligeså dårlig som Lady in the Water.
Gravatar

#4 wiseguy 15 år siden

Argh pis!!! :o(
Hvorfor ka' Hr. Nat ikke lave film, som han gjorde i starten??? og hva fanden er pauvre for et ord???
Nå! men nu gider jeg jo dårligt at se The Happening! Ka' ikke mindes, at jeg har set noget positivt omkring den!
I øvrigt synes jeg også, at The Village var ok!! Men Konen I Vandet suttede max røv!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#5 elwood 15 år siden

Jeg ku nu egentlig godt li hende Den Våde Tøs (for lige og blive i de kreative navne)

men ja TH skuffede fælt, især
med hende den ældre damer der pludselig sku gå rundt uden om huset og smadre sit hoved, det virkede som om man lige ha tæænkt "ahh damm vi mangler en scene der måske kan skræmme folk ligesom i de andre film"


den scene tjente for mig intet formål.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 PredatorX 15 år siden

Luderen i poolen

#5

Det var blot én af mange...

SPOILER!!!!
SPOILER!!!!
(ikke at du går glip af noget...)

Overvej følgende:
1. Marky Marks fløjelsbløde stemme gennem HELE filmen
2. Hans kones uforklarelige mystiske opførsel. Gjorde den skuespillerinde absolut ALT i hendes magt på at virke retarderet?
3. Ham der snakker om hotdogs hele tiden... ehh? hva?
4. HELE scenen/sekvensen i den gamle dames hus.. Hvad med den dukke i sengen?

Og så er vi slet ikke kommet ind på hele konceptet med at planterne vil af med os.. vorherre bevares. Eller vores venner som løber fra vinden. As if... Eller Marky Mark der talrR til planten. Scenen skulle jo ikke være sjov. Hvem var ikke flad af grin over den scene?

Det eneste fede i filmen er når folk nakker sig selv. Det ser meget fedt ud.. Eller scenen med højhuset. Det fedeste jeg har set i lang tid.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 filmz-gofferoffer 15 år siden

Et resultat af god idé, dårlig udførelse?
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#8 DerMann 15 år siden

#7 Eller et resusltat af en hammer dårlig idé og til tider god udførelse?
Gravatar

#9 Tylerdurden 15 år siden

Let's go talk to some animals.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#10 filmz-gofferoffer 15 år siden

#8

Synes selv, at konceptet er ret fedt. Den største fejl ved idéen er, at han ville forklare fænomenet som værende resultat af naturens hævn, hvilket jo er komplet latterligt. Men hvis folk gik rundt og begik selvmord uden forklaring, ville jeg nok være mere positivt indstillet.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.

Skriv ny kommentar: