Cuarón, forfatteren Rowling og Steven Kloves, der har skrevet screenplayet, har skabt en fantastisk fortælling, som indeholder alle de klassiske eventyrelementer plus det løse. Klart den bedste af de tre “Harry Potter” film, og den mest selvstændige af de tre. Der er kræset for detaljerne og intet virker overladt til tilfældighederne. Filmen er visuelt betagende, flotte kamerature, skæve vinkler, fantastiske special effects – og alt sammen underbygget af endnu et formidabelt John Williams score. Det bliver ikke bedre så find trygt tryllestaven og kosten frem – igen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmz-amin 19 år siden

DEN ER SUPERDUPER FILM
Gravatar

#52 filmz-mr.filmfreak 19 år siden

Jeg har ikke læst bøgerne, men filmen er ok, men den er helt klart dårliger end de andre 2, 3 stjerner her
Gravatar

#53 filmz-lotti 18 år siden

nu er jeg jo en stor harry potter fan så jeg synes den er fantasifuld og en af de bedste film jeg har set
Gravatar

#54 [email protected] 18 år siden

Super ikke andet !

5/6 !
Gravatar

#55 filmz-svambi 18 år siden

Filmene er rigtig gode! Men Bøgerne er helt klart bedre fordi man for flere detaljer ovs. Emma Watson spiller også skide godt i filmene... Hehe... Harry Potter og Fangen fra azkaban er den bedste film, tror jeg. Men af alle seks bøger synes jeg det er 3ern, 4ern, 5ern og 6ern der er de bedste. Hmm Fangen fra azkaban får 5½ ud af 6.
Gravatar

#56 filmz-Idaen 18 år siden

Harry Potter er det bedste i verden. Den mest fantastiske film der er lavet. Alle går glip af noget hvis de ikk ser filmene eller læser bøgerne det er det hele værd. Harry Potter skal bare forsætte for det er for sjet :D !
Gravatar

#57 gi-jones 18 år siden

*** Suk ***
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: