Som selvstændig actionfilm er “Hitman” en anelse bedre end de sædvanlige genrespekulationer, som Hollywood producerer i stimevis, men man burde måske snart have indset, at hvad der fænger i et computerspil, sjældent gør sig særlig godt på film, hvorfor undertegnede ikke kan komme i tanke om en egentlig vellykket spilfilmatisering, der fungerer som film. Masser af action har “Hitman” da, men historien er immervæk set før – også bedre udført – og en vis metaltræthed indfinder sig derfor lige så stille.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 elwood 16 år siden

#30 Det har vel også noget at gøre med hvor lang tid man har boet et vidst sted, så vidt jeg ved så har Viggo Mortensen ikke boet lang tid i Danmark (hvis han overhovedet har boet her rigtigt)

Er det hans Mor som er Dansker ?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 filmz-DocDoom 16 år siden

#31: Det er tante Tulle :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#33 filmz-Erlingur666 16 år siden

#31 det er hans far ikke tante tulle#32
Gravatar

#34 filmz-DocDoom 16 år siden

#33: Nu var det en joke, men Tante Tulle er jo også dansk :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#35 filmz-Erlingur666 16 år siden

ja det har du ret i gå ind på google og søg på ,tante tulle komaet skal værer der gå helt ned ad så finder du noget
Gravatar

#36 filmz-Angel Eyes 16 år siden

Problemet med Ulrich Thomsens engelsk, er at det er præget af en tydelig dansk accent, hvilket gør det svært at købe, at manden skal forestille russer. Og så er det lidt som negle mod en tavle i mine ører, når han taler engelsk :)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#37 filmz-DocDoom 16 år siden

#35 erlingur666: Hvor langt skal jeg scrolle ned? Det er jo ikke sikkert, at vores google har samme opsætning. Var det ikke nemmere, at du postede mig et direkte link til det jeg skal se?

#36 Angel Eyes: Som jeg har skrevet ovenfor i #28, så tror jeg, at for biogrængere i de fleste andre nationer end Danmark passerer dansk accent helt fint for at være russisk eller albansk accent... ikke mindst for det amerikanske publikum, hvis kendskab til Danmark ikke engang omfatter det faktum, at Danmark faktisk IKKE er hovedstaden i Sverige. Og jeg tror altså ikke, at man caster en så stor film efter det lille danske publikums ønsker og forventninger :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#38 filmz-Angel Eyes 16 år siden

Men vi ER nu engang danskere, og som publikum (og anmeldere) skal vi jo ikke tage hensyn til det amerikanske publikums auditive ignorence ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#39 filmz-DocDoom 16 år siden

#38: Det var bestemt heller ikke en kritik af anmelderen, som jeg kom med i #28. Det var mest blot en forklaring.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#40 filmz-ChesterB 16 år siden

altså jeg synes sgu den var fuckin fed undskyld sproget. helt klart (efter min mening) en af årets bedste film ! og Timothy Olyphant er sgu da for sej som Hitman !
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow

Skriv ny kommentar: