Som selvstændig actionfilm er “Hitman” en anelse bedre end de sædvanlige genrespekulationer, som Hollywood producerer i stimevis, men man burde måske snart have indset, at hvad der fænger i et computerspil, sjældent gør sig særlig godt på film, hvorfor undertegnede ikke kan komme i tanke om en egentlig vellykket spilfilmatisering, der fungerer som film. Masser af action har “Hitman” da, men historien er immervæk set før – også bedre udført – og en vis metaltræthed indfinder sig derfor lige så stille.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-kikuchiyo 16 år siden

Hi hi.. Robert Knepper.. Hi hi.. Fnis.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 16 år siden

#1

Det gør jeg også til tider..

Kan ikke lige se det sjove i det?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 tiany 16 år siden

okay... troede da jeg havde læst anmeldelsen at den ville få en stjerne, så jeg blev da noget overrasket over at den fik 3??
Valar morghulis
Gravatar

#4 Zabriskie 16 år siden

Øv. Blev ved med at håbe på det bedste til det sidste...
Le temps détruit tout
Gravatar

#5 chandler75 16 år siden

# 3 "Hitman" dog formår at holde sig nogenlunde oven vande som tidstypisk actionfilm.

... har sin momentane appel.

... sine steder overrasker med et slagsmål eller en skudduel, som faktisk er ganske medrivende.

... en anelse bedre end de sædvanlige genrespekulationer, som Hollywood producerer i stimevis...


- lægger da ikke op til én stjerne :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 filmz-goodspeed 16 år siden

Det er en passende 3'ere, som skrevet står så er det set før og bedre lavet, ja. Og kommer der en til, så er jeg da klar igen.
You listen very carefully to what I'm about to tell you... I remember... I remember everything
Gravatar

#7 filmz-Is 16 år siden

Skal se den imorgen, og har lidt høje forventninger...
Gravatar

#8 mar16 16 år siden

jeg vidste det, de amerikanere ville knuse det hele under deres store fede fødder. det næste blir vel "hitman: the movie game" det må du skisme selv lave!
Gravatar

#9 tiany 16 år siden

#5 okay da kan godt se din pointe, men synes ikke lige at:


"resultatet ikke synderligt imponerede"

"…det tynde plot giver hverken plads til den karakterbårne realisme eller den skarpt iscenesatte visuelle stil og velkoreograferede action, der kendetegnede disse film. I stedet er der dømt tegneseriefortælling på samlebåndsniveau…"

"..i skurkerollen lykkes det Ulrich Thomsen at sabotere samtlige scener, han er med i.."

"..hvorfor undertegnede ikke kan komme i tanke om en egentlig vellykket spilfilmatisering, der fungerer som film. Masser af action har "Hitman" da, men historien er immervæk set før - også bedre udført - og en vis metaltræthed indfinder sig derfor lige så stille."

Ligger op til en film på 3-skalaen... men okay jeg giver mig, jeg har selvfølgelig ikke set filmen og anmelderen har nok mere forstand på det end mig :) Desuden må jeg heller undgå en gentagelse af forummet til 1408
Valar morghulis
Gravatar

#10 filmz-Scarface 16 år siden

Glæder mig virkelig til at se filmen. Er stor fan af Hitman-serien, og køber desuden Kane & Lynch til Xbox 360 i morgen - fra skaberne af Hitman, IO Interactive.

Håber på en underholdende film, men tror ikke den kan lægge sig ud med årets mange andre store action flicks som bl.a. The Bourne Ultimatum, Die Hard 4.0 og Spider-Man 3.

Glæder mig alligevel, og ser også frem til Kane & Lynch-filmatiseringen. :)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008

Skriv ny kommentar: